حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله‌زده آذربایجان / عکس + فیلم

حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله‌زده آذربایجان

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت سرزده در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی حضور یافتند

خبرگزاری فارس: حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله‌زده آذربایجان
فیلم / حضور سرزده مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده‌ی استان آذربایجان شرقی
رهبر انقلاب اسلامی ضمن حضور در مناطق زلزله‌زده‌ی استان آذربایجان شرقی خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده را خوب ارزیابی کردند و افزودند: البته مسئولان برای بازسازی و مقاوم‌سازی مناطق زلزله‌زده وظایف سنگینی دارند و مردم این مناطق نیز باید به مسئولان برای انجام این وظایف سنگین کمک کنند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز به صورت سرزده از مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی (کوویچ و سرند هریس) بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده قرار گرفتند.

رهبر معظم انقلاب در جمع مردم زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی، هدف اصلی از سفر به این مناطق را ابراز همدردی با مردم داغدار و عرض تسلیت بیان فرمودند و تاکید کردند: ملت ایران با  مردم مناطق زلزله‌زده همدرد و همدل هستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: ملت ایران، مردمی یکپارچه و متحد هستند و همین اتحاد و یکپارچگی موجب قدرت و نیرومندی آن‌ها شده است.

رهبر معظم انقلاب با توصیه مردم به صبر و بردباری یادآور شدند: اگر ساکنان مناطق زلزله‌زده با یکدیگر همکاری و همدلی داشته باشند، این حادثه ناگوار می‌تواند به سکوی پرش و دگرگونی چهره‌ این منطقه تبدیل شود.

ایشان همچنین خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده را خوب ارزیابی کردند و افزودند: البته مسئولان برای بازسازی و مقاوم‌سازی مناطق زلزله‌زده وظایف سنگینی دارند و مردم این مناطق نیز باید به مسئولان برای انجام این وظایف سنگین کمک کنند.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.