حضور ریاست سازمان حج در بیمارستان مدینه

جام جم آنلاین: ریاست سازمان حج و زیارت پیش از ظهر امروز بطور سر زده از بیمارستان ایرانی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات پزشکی و درمانی کادر در آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی جام جم، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی از کلیه بخش های تخصصی و عمومی، مرکز فوریت های پزشکی، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی بیمارستان مدینه بازدید و مدیران و پزشکان بطور جداگانه گزارشی از روند فعالیت واحدهای مربوطه ارائه کردند.

وی در ادامه این برنامه بیماران بستری در این واحد درمانی را مورد تفقد و ضمن اطلاع از روند درمان و چگونگی معالجات پیرامون رفع مشکلات بیماران به کادر پزشکی بیمارستان توصیه هایی را ارائه کردند.همچنین برخی مراجعان بیمارستان ضمن تشکر از حضور حجت الاسلام موسوی مشکلات و مسائل خود را با ایشان در میان گذاشتند.

مشاور رییس جمهور در خصوص انتقال یکی از زائران بیمار و جانباز به کاروان جانبازان، توزیع مکتوب و دقیق آدرس و محل استقرار بیمارستان به تمامی زائران ایرانی دستوراتی را به مسوولان مربوطه صادر و همچنین در خصوص شایعه وجود یک نوع اپیدمی فعال در عربستان به کادر پزشکی بیمارستان تذکر و خواهان مراقبت بیشتر از بیماران و زائران ایرانی بیت الله الحرام شد.

در این بازدید آقای دکتر «دنده بر» در خصوص فعالیت بیمارستان مدینه و کادر پزشکی آن توضیحاتی را به محضر ریاست سازمان و هیات همراه ایشان ارائه کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.