حضور زنان کارآمد و متعهد در مراکز تصمیم‌گیری اولویت مهم دولتمردان در سال جدید

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل جامعه زینب (س) گفت: حضور زنان کارآمد و متعهد در مراکز تصمیم‌گیری در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی مسئله‌ای است که باید از سوی دولتمردان اولویت قرار گیرد.

“اعظم حاجی‌عباسی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اولویت‌های اجرایی از سوی مسئولان به منظور پیشبرد برنامه‌ها و اهداف کلان در سال جدید اظهار داشت: امنیت، آسایش و عدالت سه مسئله مهمی است که همواره باید از سوی مسئولان کشوری مورد توجه و تاکید قرار بگیرد.  

 
وی بیان داشت: بررسی وضعیت معیشتی مردم در حوزه اقتصادی باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم و مدون از سوی دولتمردان ایران مورد پیگیری قرار گیرد تا بتوانیم از این طریق به تحقق شعار حماسه اقتصادی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم و در جهت تقویت آن تلاش‌های مضاعف از خود نشان دهیم.  
 
دبیرکل جامعه زینب (س) بیان داشت: متاسفانه جایگاه زنان در وضعیت مناسبی قرار ندارد و این مسئله موجب دلسردی بانوان ایرانی شده است که امیدواریم مسئولان و دولتمردان ایرانی در جهت ارتقا جایگاه زنان، تلاش مضاعف داشته باشند.  
 
حاج‌عباسی به پیشرفت‌های نوین در جهان اشاره و تصریح کرد: با توجه به پیشرفت جهان در عرصه‌های مختلف، زنان ایرانی به لحاظ حقوقی مشکلاتی را دارند که نباید تحت هر شرایطی آن را نادیده گرفت چرا که یک زن بنیاد خانواده و جامعه را به موقعیت حساس خود خواهد ساخت.  
 
این فعال سیاسی به نقش دولتمردان در ارتقا جایگاه زنان اشاره و خاطرنشان کرد: حضور زنان کارآمد و متعهد در مراکز تصمیم‌گیری در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی مسئله‌ای است که باید از سوی دولتمردان در اولویت قرار گیرد و قوای مجریه و قضاییه بایستی به نقش زنان اهمیت ویژه‌ای دهند تا شاهد برآورده شدن مطالبات زنان ایرانی در سطح جامعه و تاثیرگذاری آنها در کشور و نظام جمهوری اسلامی باشیم.  
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.