حضور زیباترین زن دنیا و همسرش در یک محفل ادبی + تصاویر

۳۰م آذر ،

آشواریا رای ستاره زیبا روی بالیوودی با حضورش در مراسم انتشار یافتن یک کتاب نشان داد علاوه بر سینما به ادبیات هم علاقه مند است.به گزارش ممتازنیوز او با حضور خود و همسرش آبیشک باچان در این مراسم سبب تعجب هوادارانش شد. این زوج مطرح بالیوودی که سال قبل صاحب اولین فرزندشان شده اند در سالن مرکزی آی سی تی واقع در بمبئی هندوستان حاضر شدند تا در مراسم انتشار یافتن یک کتاب نوشته امجد علی خان به نام “پدرم” که به زندگی پدر این نویسنده میپردازد شرکت کنند.

عکس

آشواریا رای اعلام کرده که علاقه شدیدی به مطالعه آثار هنری و ادبی دارد و هر زمان که بتواند خواندن یک کتاب تازه را آغاز میکند. آنها سبب حضورشان در این مراسم را احترام به نگارش زندگینامه توسط نویسندگان هندی اعلام کردند و گفتند این نوع خاص نگارش در ادبیات هندی در حال انقراض است.این بانوی ۳۹ ساله هندی اعلام کرده است قصد دارد تا به دخترش هم فرهنگ مطالعه به روش سنتی را آموزش دهد ، همانگونه که خود از والدینش آموخته است.او میگوید اگر بتواند نیمی از آنچه خود از والدینش آموخته است به دخترش بیاموزد مادر کاملی خواهد بود.

عکس

عکس

عکس

عکس

طبقه بندی: عکس هنرمندان هندی   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: جمعه ۱ دی
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, آشواریا رای, آشواریا رای و همسرش, بازیگران زن هالیوودی, بازیگران هالیوودی, تصاویر آشواریا رای, تصاویر آشواریا رای و همسرش, دختران جذاب, دختران زیبا, زنان جذاب, زنان زیبا, زنان هالیوودی, عکس دختر, عکس های آشواریا رای, عکس های آشواریا رای و همسرش, هالیوود


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.