حضور “علی پروین” و “حمید سوریان” در میان هواداران قالیباف

۲۲خردادماه،

در آخرین روز از تبلیغات انتخاباتی حضور محمدباقر قالیباف در میدان فلسطین با حاشیه‌‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دیدار “محمدباقر قالیباف” کاندیدای انتخابات با مردم در میدان فلسطین با حاشیه‌هایی همراه بود.

استقبال جوانان از قالیباف قبل از ورودش به میدان فلسطین

طبق برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده قرار بود محمدباقر قالیباف راس ساعت ۶ بعدازظهر در میدان فلسطین جهت دیدار با مردم حاضر شود و تا قبل از ورودش به این میدان جوانان با حضور گسترده خود استقبال گرمی از این کاندیدای انتخاباتی به عمل آوردند.

قالیباف در راه است

به سبب حضور “محمدباقر قالیباف” در استان البرز دیدار مردمی‌اش با مردم تهران به ساعت ۷ تغییر پیدا کرد و این کاندیدا قرار است تا ساعتی دیگر خود را به جمع جوانان و مردم تهران برسانند.

جوانان هوادار “محمدباقر قالیباف” با سر دادن شعارهایی همچون ” قالیباف رزمنده برنده ای برنده”، ” قالیباف محبوب کل ملت قالیباف یاور کل ملت” و همچنین ” ایول ایول ایول حاجی تاج سر ایول” به حمایت خود از این کاندیدا می پرداختند.

پخش تراکت و پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر

مردم در حالی در کف خیابان قدم می گذاشتند که جوانان در حال پخش کردن پوسترها و برگه های تبلیغاتی با تصاویری از محمدباقر قالیباف در سطح شهر بودند و کف خیابان به رنگ های مختلف درآمده بود.

حمایت عشایران و کمیته اصناف و بازار از قالیباف

وجود پوسترها و بنرها و مقواهای تبلیغاتی از سوی ستادهای مردمی عشایر و کمیته اصناف و بازار در حمایت از این کاندیدای انتخاباتی به چشم می خورد.

حمایت ورزشکاران از قالیباف

مجری برنامه با اعلام حضور “علی پروین”، “محمود خردبین”، و “حمید سوریان” از ورزشکاران به نام کشور در این همایش خبرداد که با تشویق حاضرین همراه شد.

جوانان با پخش روبان‌هایی به رنگ زرد و سفید با شعار “با تو می‌مانیم” علاقه و اراده خود را به این کاندیدا نشان دادند

ادامه دارد….


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.