حضور لاریجانی، قالیباف، رضایی، پورمحمدی و متکی در جبهه ایستادگی

ایران > انتخابات
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی ایران اسلامی از حضور کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در تشکل سیاسی متبوعش خبر داد و گفت: از لاریجانی، قالیباف، رضایی، پورمحمدی و متکی دعوت کرده‌ایم تا در جلسات ایستادگی شرکت و به تشریح برنامه‌های خود برای انتخابات ریاست جمهوری بپردازند.

مهر نوشت: حسین کنعانی مقدم درباره برنامه‌های جبهه ایستادگی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: هفته گذشته جلسه شورای مرکزی جبهه برگزار و مقرر شد استان‌ها، مصادیق انتخابات شوراها را بررسی و به شورای مرکزی ارائه دهند، همچنین تصمیم گرفتیم شاخص‌های نامزدهای ریاست جمهوری را دنبال و پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه “ایستادگی” در انتخابات ریاست جمهوری نگاه شخص محور به نامزدها ندارد بلکه مهم برای ما تیم و برنامه‌های آنان است گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید در انتخابات برنامه‌ها و کابینه پیشنهای خود را معرفی کنند تا احزاب، فعالان سیاسی و مردم بدانند که چه کسانی و با چه برنامه‌هایی وارد دولت یازدهم می‌شوند، از این رو جبهه ایستادگی به صورت جدی برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بررسی و درباره آن اظهارنظر می‌کند.

وی اضافه کرد: از این رو می‌توان برنامه و تیم محوری را از دو شاخصه مهم جبهه ایستادگی برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی در عین حال افزود: معتقدیم یکی از مصادیق مهم در انتخابات ریاست جمهوری، اقتصاد مقاومتی است و جبهه ایستادگی این موضوع را به صورت جدی دنبال می‌کند و بر این باور است که نامزدهای انتخابات باید توجه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی داشته باشند و آن را بعنوان برنامه مهم در نظر بگیرند.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در ادامه از حضور کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در تشکل سیاسی متوعش خبر داد و گفت: درصدد هستیم از کاندیداهای احتمالی دعوت کنیم تا با حضور در جبهه ایستادگی به تشریح برنامه‌ها و اهداف خود برای حضور در انتخابات بپردازند.

وی در پاسخ به این سوال که این دعوت چه زمانی صورت می‌گیرد و از چه کسانی دعوت می کنید تا در نشست جبهه ایستادگی حضور یابند؟ گفت: فعلا در حال هماهنگی‌های اولیه برای انجام این دیدارها هستیم و نمی‌توان زمانی قطعی را اعلام کرد، ضمن آنکه از محسن رضایی، محمد باقر قالیباف، علی لاریجانی، مصطفی پورمحمدی و منوچهر متکی دعوت کرده‌ایم تا در نشست جبهه ایستادگی شرکت کنند.

کنعانی مقدم درباره اینکه آیا با نامزدهای اطلاح طلب نیز دیدار می‌کنید و اینکه با نامزدی هاشمی رفسنجانی موافق هستید یانه؟ تصریح کرد: بنای دعوت و یا دیدار با نامزدهای اصلاح طلب را نداریم و فقط می‌خواهیم با چهره‌های شاخص اصولگرا که بعنوان اصولگرایان منتقد شناخته می‌شوند دیدار کنیم. درباره هاشمی رفسنجانی هم باید بگویم وی در انتخابات آینده نقش تاثیرگذاری را ایفا خواهد کرد اما نامزد انتخابات نخواهد شد و ما فقط درباره نامزدهای قطعی تصمیم گیری می‌کنیم.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود حمایت جبهه ایستادگی از کاندیداتوری محسن رضایی قطعی شده است و نامزد مورد حمایت این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری رضایی است اظهار داشت: این جبهه از وی نیز دعوت کرده است تا به تشریح برنامه‌های خود بپردازد، البته نباید جبهه ایستادگی را به نام رضایی گره زد، وی بعنوان نامزد احتمالی شناخته می‌شود و ما برنامه‌ها و تیم پیشنهادی رضایی را همچون نامزدهای دیگر بررسی می‌کنیم.

این فعال سیاسی در خصوص برنامه‌های جبهه ایستادگی برای انتخابات شوراها هم گفت: موضوع انتخابات شوراها را به استان‌ها واگذار کردیم، چرا این انتخابات در اصل محلی است و خود استان‌ها می‌توانند به جمع بندی خوبی درباره انتخابات شوراها برسند، ما فقط تصمیم گیری نهای را اتخاذ می‌کنیم.

وی اعلام کرد: برخی از اعضای شورای مرکزی جبهه ایستادگی در این دوره، کاندیدای انتخابات شوراها از حوزه انتخابیه تهران خواهند شد و این نشان دهنده آن است که این جبهه اهمیت ویژه ای به شوراها قائل است.

کنعانی همچنین از نام بردن اعضای شورای مرکزی جبهه ایستادگی که بنای شرکت در انتخابات شوراها را دارند خودداری کرد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.