حضور متخصص بدنساز والیبال در دومین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته بانوان جوان

۲۵فروردین۱۳،

با پایان یافتن اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته بانوان، رده سنی بزرگسال، بانوان جوان از ۲۵ فروردین وارد کمپ تیم های ملی شدند.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، خانم لیلی توکلی، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین گفت: بعد از تعطیلات سال تازه، تیم ملی والیبال نشسته بانوان در رده سنی بزرگسال، اولین مرحله تمرینات خود را برای مسابقات انتخابی رقابت های پارآسیایی کره جنوبی ۲۰۲۴ برگزار کرد و با پایان یافتن این تمرینات، دومین مرحله اردو آمادگی تیم ملی در رده سنی جوانان آغاز شد.

وی در ادامه افزود: همان طور که قبلا اشاره شده، اردوهای تیم ملی جوانان به منظور آمادگی حضور در رقابت های پارآسیایی جوانان مالزی که آبان ماه سال جاری برگزار می گردد، در نظر گرفته شده است.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین خاطرنشان کرد: در این دوره تمرینات برای اولین بار از حضور یک بدن ساز متخصص در رشته والیبال بهره می بریم و با توجه به جوان بودن ورزشکاران در نظر داریم به صورت پایه ای تمرینات بدن سازی را برای آنها اعمال کنیم، ضمن اینکه با توجه به گروه سنی ورزشکاران، در کنار تمرینات، برنامه های فرهنگی و تفریحی نیز پیش بینی شده است.

خانم توکلی در خصوص ورزشکاران دعوت شده به اردو گفت: در دومین مرحله اردو، ۱۴ نفر را دعوت کردیم که به نسبت اولین مرحله چند نفری ریزش داشتند و تا اردوی پنجم با همین تعداد به تمرینات ادامه می دهیم و در نهایت تیم با ترکیب اصلی و ۱۲ نفره به مسابقات اعزام خواهد شد.

در دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در رده سنی جوانان، خانم ها: بتول جعفریان، مریم اسحاقی(کرمان)، زینب ملکی، زهرا اکبرزاده، نرجس سخایی (اصفهان)، مهری فلاحی، سارا نمازی(گیلان)، زهره هنرمند، ندا پنجه باشی(خراسان رضوی)، زهراسعادتپور(البرز)، زهرا نجاتی عارف(همدان)، معصومه شجراتی(خوزستان)، سمیرا خالقی(زنجان)، غزل الفت عباسی(آذربایجان شرقی) به اردو فراخوانده شدند و تمرینات خود را زیر نظر خانم فریبا سلیمانی، سرمربی تیم و خانم مریم ایرانمنش، مربی تیم، انجام می دهند.

خانم فریده نظریان نیز به عنوان سرپرست اردو تیم را همراهی خواهد کرد.

تمرینات این دوره از ۲۵ تا ۳۱ فروردین در تهران، کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود. /مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.