حضور مدرسی در گروه شانس مجدد /خدری حذف شد

۲۴خردادماه،

در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا محمد مدرسی به گروه شانس مجدد راه یافت و رضا خدری حذف شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، فرنگی کاران جوان اوزان ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم کشورمان از ظهر امروز(جمعه) به وقت محلی در شهر پوکت تایلند به مصاف حریفان خود رفتند.

روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیاکه در شهر پوکت تایلند در حال برگزاری است با کشتی های اوزان ۵۰ و۱۲۰ کیلو گرم آغاز شدو نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن ۵۰ کیلوگرم رضا خدری مقابل دولت داری بایف از قزاقستان در حالی که با نتیجه ۳ بر صفر از حریف خود پیش بود نتیجه را واگذارکرد.

نماینده ایران با توجه به شکست کشتی گیر قزاق در دیدار ماقبل فینال مقابل حریف کره شمالی از دور رقابت ها کنار رفت. دیگر فینالیست این وزن کشتی گیری از کره جنوبی است.

محمد مدرسی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز که در دور اول استراحت داشت، در دور دوم در حالی که از مین سئوک کیم از کره جنوبی پیش بود با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه شانس مجدد راه یافت. مدرسی در این مرحله ابتدا به مصاف یانانگ از چین می رود و در صورت برتری برای کسب مدال برنز با بولات بگ ژی ژانوف از قزاقستان مسابقه می دهد. در این وزن کشتی گیران کره جنوبی و هند فینالیست شدند.

تیم کشتی فرنگی ایران که دیروز صاحب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز شده بود برای کسب مقام قهرمانی رقابت نزدیکی با تیمهای قزاقستان و قرقیزستان دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.