حضور مرکز آموزش گل و گیاه منطقه ۳ در همایش ملی مدیریت بهره برداری در کشاورزی

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس مرکز آموزش گل و گیاه شهرداری منطقه ۳ از حضور مسئولین مرکز آموزش گل و گیاه منطقه در همایش ملی مدیریت بهره‌برداری در کشاورزی و دامپروری خبر داد.

خدادادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور بالا بردن ارتقای مردمی و معرفی مرکز آموزش گل و گیاه منطقه به عنوان مرکز مشاوره در همایش ملی مدیریت بهره برداری کشاورزی برای اولین بار حضور خود را اعلام کردیم.
وی تصریح کرد: این همایش در سالن همایش‌های ملی صدا و سیما در تاریخ ۲۱و ۲۲ مرداد ماه با حضور مرکز مطالعات دانشگاه صنعتی شریف، جهاد دانشگاهی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و انیستیتو Lelevage و دانشگاه Saskatchewan برگزار می‌شود.
وی در ادامه اظهار داشت: معاون فضای شهری و رئیس سازمان پارک‌های شهرداری منطقه ۳ نیز حضور دارند.
وی با اشاره به شرکت‌های دعوت شده افزود: بیش از ۱۵۰ شرکت خصوصی، NGO و نیمه‌دولتی در بخش ارائه مقاله و سخنرانی به ارائه عملکرد و نوآوری‌هایشان می‌پردازند.
وی با اشاره به مباحث همایش تصریح کرد: این همایش در زمینه‌ی کشاورزی، باغبانی، فضای سبز، محیط زیست، تولیدات شرکت‌ها در زمینه های بالا است.
وی خاطر نشان کرد: در این همایش مرکز آموزش گل و گیاه منطقه غرفه‌ای برای ارائه محصولات و آموزش‌های خاص در نظر گرفته شده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Sufiya_25@yahoo.com:

    باسلام…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.