حضور مسعود کیمیایی در یک مستند سه بعدی !

ممتازنیوز:

IMAGE635000729566715598

مستند بلند سه‌بعدی «بعد از درخشش» به کارگردانی نادر طریقت با حضور چهره‌هایی نظیر مسعود کیمیایی ساخته می‌شود.

نادر طریقت کارگردان سینما و مستند ساز قدیمی برای ساخت اولین فیلم مستند بلند سه‌بعدی خود گفت‌وگوهای مفصلی با هنرمندان به ویژه کسانی که در بوجود آمدن ستارگان سینما دخیل بودند، انجام داده است.

مسعود کیمیایی، محمد زرین‌دست، حسین فرح‌بخش، ساموئل خاچیکیان (گفت‌وگویی که حدود ۱۲ سال پیش انجام شده) و بسیاری از هنرمندان و ستارگان تاریخ سینما در گذشته و حال جزو کسانی هستند که طریقت بوسیله آن‌ها تاریخ ستاره و ستاره‌سازی در سینمای ایران از ابتدا تا اکنون را به تصویر می‌کشد.

در این مستند چگونگی شکل‌گیری یک ستاره سینما بررسی می‌شود و نشان داده خواهد شد که چرا یک ستاره ماندگار و دیگری افول کرده و از یادها می‌رود.

تصویربرداری «بعد از درخشش» همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده فیلمبرداری این فیلم که حضور هنرمندان بسیاری در جریان است، به پایان خواهد رسید.

از عواملی که در این فیلم مستند به فعالیت می‌پردازند می‌توان به محقق، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: نادر طریقت، دستیار کارگردان: امین طریقت، مهدی پورخان علی، حدیث طریقت، تصویر بردار: حسین چراغی و نادر طریقت، موسیقی: مجتبی تیموری، مدیر تولید: تیمور حسن خان، مدیر تدارکات: علی خانبابایی، منشی صحنه: رویا اسکندانی، عکاس: آرش کارگر، صدابردار: فرزام میرابی، دستیار تصویر برداری: سیامک مقصودی ، مجری طرح: امیر زالی زاده اشاره کرد.

طریقت کارگردان فیلم سینمایی «خاطره» است.

فارس


اخبار ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پرین:

    حضور این مردکه بی شک یکی از چهره های ماندگار سینمای ایران است در هر پروژهای اهمیت وافری خواهد داشت .امید وارم که شما استاد گرامی وهمشهری عزیزم استاد ناصر تقوایی همیشه سلامت و پایدار باشید…
    روح اله پرین از خوزستان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.