حضور مصلحی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با رد اظهارنظرهای منتسب به وزیر اطلاعات در جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: مصلحی از برخورد با اخلاگران بازار ارز خبر داد.

حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه عصر مروز (سه‌شنبه) این کمیسیون که با حضور وزیر ارشاد و اطلاعات برگزار شد اظهار داشت: در جلسه عصر امروز، آقای حسینی وزیر ارشاد برای پاسخ به سؤال آقای حقیقت‌پور نماینده اردبیل به کمیسیون آمدند و به سؤال آقای حقیقت‌پور پاسخ گفتند.

وی با بیان اینکه جعفری و دهقان دو سؤال ازوزیر اطلاعات درباره نوسانات ارزی داشته‌اند، افزود: آقای مصلحی که برای پاسخ به سؤال نمایندگان به کمیسیون امنیت ملی آمده بود تأکید کرد که وزارت اطلاعات با اخلالگران ارز برخورد کرده و کاملا بر موضوع اشراف دارند.

نقوی همچنین گفت: وزیر اطلاعات در جلسه کمیته امنیت ملی تأکید کرد که وزارت اطلاعات با نگاه دقیق به مسائل ارزی برای مقابله با نوسانات ارزی و اخلال در بازار ارز اقدامات لازم را اعمال کرده است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات منتسب به وزیر اطلاعات که به نقل از یکی از نمایندگان مطرح شده بود گفت: بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون گزارش جلسه کمیسیون را ارائه می‌کنم و هرگونه نقل قول درباره جلسه عصر امروز کمیسیون مورد تأیید کمیسیون نیست.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.