حضور مهناز افشار در مستند «شهرداد روحانی»

۱۲ام بهمن ،

فاز دوم فیلمبرداری مستند سینمایی «شهرداد روحانی» چندی است که در تهران آغاز شده و ستاره های سینما برای ضبط صدا و تصویر خود در یک استودیو مقابل دوربین الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی رفته اند.

به نقل از روابط عمومی مستند سینمایی «شهرداد روحانی»، فاز دوم فیلمبرداری این فیلم مستند چندی است که در تهران آغاز شده و ستاره های سینما برای ضبط صدا و تصویر خود در یک استودیو مقابل دوربین الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی رفته اند.
قره خانی در گفت و گویی با اعلام این خبر افزود: با حضور مهناز افشار این بخش از کار کلید خورد و فیلمبرداری از بقیه ستارگان نیز به زودی انجام می گردد.


او دربارهٔ این بخش از مستند رئال انیمیشن شهرداد روحانی گفت:در این بخش از مستند چند شعر از سروده های خودم روی تعدادی از مشهورترین قطعه های شهرداد روحانی با دکلمه و اجرای هنرمندان ضبط خواهد شد.
قره خوانی افزود:حضور دکتر اکبر عالمی منتقد و مدرس سینما به عنوان کارشناس در این مستند، پایان بخش فیلمبرداری بخش اول آن بود که چندی پیش انجام شد.
او در پایان گفت:فیلمبرداری فاز دوم مستند سینمایی شهرداد روحانی حدودا تا بیستم بهمن ماه به پایان می رسد.
مستندبلندشهردادروحانی که بااستفاده ازتکنیک انیمیشن وتلفیق آن باواقعیت تولیدمی شود،باحضورچهره های سرشناس جهانی وامکانات ویژه سینمایی خود درزمره پرهزینه ترین مستندهای تولیدشده درحوزه موسیقی می باشد و تهیه کنندگی وکارگردانی آنرا الهام قره خانی ومهرتاش مهدوی برعهده دارند.
عوامل مستندسینمایی شهردادروحانی عبارتنداز:
تهیه کننده وکارگردان:الهام قره خانی،مهرتاش مهدوی،نویسنده:الهام قره خانی،تصویر بردار:محمدپورقربانعلی،طراح کاراکتروسرپرست بخش انیمیشن درایران:نوروزعباسی،پشتیبانی فنی:حیدرنشاطی مقدم،دستیارکارگردان:بهنام تاجیک،صدابردار:کامبیز احمد پوری،چهره پرداز:هادی قالیخانی،عکاس:سعیدعباس اصفهانی،هماهنگی تولید: روناک صادقی،روابط عمومی:علی ظهوری راد

منبع: شبکه ایران


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.