حضور موفق آثار استانی صداوسیما در جشنواره فیلم حقیقت

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

حضور موفق آثار استانی صداوسیما در جشنواره فیلم حقیقت

جام جم آنلاین: ششمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت در حالی روز ۱۳ آبان در تهران برگزار می شود که آثار و تولیدات سیمای مراکز استان های صدا و سیما با حضور موفق و درخشان به بخش رقابتی آن راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها، جشنواره بین المللی سینما حقیقت امسال در ۱۲ بخش با موضوعات قوم شناسی- تاریخی- زیست محیطی- حمایت از کار- خلیج فارس- دینی و آئینی – جنگ – آزاد- اجتماعی- پرتره- خانواده و سیاسی برگزار می شود که آثار تولید شده در سیمای مراکز استانی به جز در بخش های پرتره – خانواده و سیاسی در ۹ بخش دیگر حضوری پر رنگ دارند.

بنابراین گزارش، از مجموع ۱۵۲ اثر راه یافته به مرحله مسابقه و پایانی ۹ گانه این جشنواره ۴۱ اثر از تولیدات مراکز استانی است. همچنین قرار است در جشنواره امسال از سید حسین صافی هنرمند نام آشنای کشور و مستندساز برجسته صداوسیمای مرکز بوشهر در بخش ستاره های درخشان جشنواره تجلیل شود.

ششمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت از روز ۱۳ آبان ماه در تهران آغاز به کار می کند و تا ۲۰ آبان ماه ادامه دارد، فیلم های راه یافته به جشنواره طی این مدت در سینماهای فلسطین، عصر جدید و سالن سینما حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نمایش داده می شوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.