حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مصداق واقعی حماسه سیاسی بود/ مردم بار دیگر در پاسخ به ندای رهبر انقلاب، فتح الفتوح آفریدند

۲۵خردادماه،

 محمد باقر قالیباف، سید محمد غرضی، حسن روحانی، علی‌اکبر ولایتی و محسن رضایی در پیام های جداگانه از حضور با شکوه مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر کردند.

پیام تشکر قالیباف از ملت بزرگ ایران

متن پیام قالیباف به این شرح است:
 
حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مومن و شریف ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد. بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه هموطنان عزیز باشیم.
 
اینجانب به سهم خود این حضور غرور آفرین را که بار دیگر مایه یاس دشمنان گردید، به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز ملت سلحشور ایران تبریک گفته و ایمان دارم این ملت بزرگ همچنان حماسه ساز و امید آفرین خواهد بود.
 
والسلام – محمد باقر قالیباف

رضایی از حضور پرشور مردم تجلیل کرد

پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی مطلبی با عنوان بیانیه شماره یک منتشر کرد که متن آن در ذیل آمده است.

بسمه تعالی

بیانیه شماره یک

یدالله مع الجماعه

مردم شریف و بزرگ ایران

حضور حماسه آفرین شما در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی، ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد.

تجلی غرورآفرین شما خواست مقام معظم رهبری را در خلق حماسه سیاسی به بهترین نحو محقق کرد. این آوردگاه حماسی عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین الملل تحکیم بخشید.

بر فرزند ملت ایران لازم است که از بصیرت و شورآفرینی شما به سهم خود، تقدیر و تشکر کند و به شادی بر آستان لطف الهی سجده شکر به جای آورد.

محسن رضایی

غرضی از مردم ایران قدردانی کرد

سید محمد غرضی با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

روح امام خمینی(ره) شاد و تبریک به ملت و رهبری ایران که حماسه آفریدند.

با تشکر از ملت ایران و همه آنهایی که پای صندوق‌های رای آمده و افتخار آفریدند ؛ چه در داخل و چه در خارج از کشور.

به خواست و تشخیص ملت ایران احترام می‌گذارم و از زحمات برگزارکنندگان انتخابات نیز قدردانی می‌نمایم.

به ریاست محترم جمهور منتخب تبریک می‌گویم و توفیق ایشان در برآوردن خواست‌های ملت ایران یعنی فضای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور لازمه توسعه جمهوریت و اسلامیت ملت ایرن است را از خداوند متعال مسئلت دارم.

یقینا وظیفه همه کاندیدا‌ها و ملت ایران حمایت از رییس جمهور منتخب مردم در حرکت به سوی اعتلای انقلاب اسلامی و آرزوی موفقیت برای ایشان می‌باشد.

روحانی از حضور حماسی مردم تقدیر کرد

ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خصوص حضور حماسی مردم در انتخابات، بیانیه‌ای صادر که در آن آمده است:

بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای شگفت آفرید و عظمتی نو برپا کرد. ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی لازم می‌داند از صمیم قلب و عمق جان از همه عزیزانی که از خالقان این شگفتی بوده‌اند، سپاسگزاری و تشکر نموده و دست تک تک آنان را متواضعانه بفشارد.

این بیانیه می‌افزاید: ایمان قلبی داریم که بر پایه این حضور و همدلی، ایران سربلند در مسیر تازه خود راه شهیدان انقلاب اسلامی و امام عظیم‌الشأن و سعادت و پیشرفت را خواهد پیمود و استوارانه در سایه اشراف مقام معظم رهبری راه تعالی را طی خواهد کرد. بدیهی است رجاء واثق داریم شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور وفق فرمایشات مقام معظم رهبری با صیانت از آراء و با رعایت حق‌الناس نتایج شمارش آرا را به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسانید. از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای مردم عزیز کشورمان را آرزو داریم.

ولایتی از مردم ایران قدردانی کرد

علی‌اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد قدردانی کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا فتحنا لک فتحا مبینا

مردم شریف ایران

انقلاب اسلامی ایران به رهبری احیاگر بزرگ اسلامی حضرت امام خمینی (ره) حاصل چند دهه مبارزات شما ملت قهرمان است که همواره با حضور حماسی خود به دفاع از دستاوردهای آن و تمامیت ارضی کشور و استواری حاکمیت پرداخته‌اید.

اینک بار دیگر در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، فتح الفتوح آفریدید و با خلق حماسه سیاسی، انسجام ملی را به نمایش گذاشتید و همه توطئه‌‌های دشمنان را ناکام ساختید. پیروز واقعی این میدان شمایید که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی، حاکمیت و دولت به شمار می‌روید.

همانطور که استحضار دارید اینجانب با هدف زمینه سازی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حضور حداکثری ملت، فراهم کردن فرصت انتخاب و نهادینه کردن اخلاق در سیاست، ظرفیت‌ها و سوابق خود را در جهت کاهش معضلات موجود در سطح داخلی و بین المللی به محضرتان ارائه کرد تا به فرصت سازی در جهت تحقق آرمان دهه چهارم انقلاب اسلامی (عدالت و پیشرفت ) یاری رساند.اگر چه بار این مسئولیت بزرگ از دوشم برداشته شد اما خوشوقتم که بضاعت خود را به پیشگاه ملت، عرضه و تکلیف خود را ادا کردم.

وظیفه خود می‌دانم از همه هموطنانی که برنامه ها و سوابق مرا ترجیح دادند و با رأی خود مرا مشمول محبت خویش کردند صمیمانه قدردانی کنم. همچنین از روحانیت معزز که استوانه دین است، به ویژه اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعیت روحانیت مبارز استان‌های مختلف و علمای بلاد سپاسگزارم که مرا به عنوان نامزد برگزیده خود اعلام کردند. از حزب مؤتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری که مشتمل بر احزاب اصلی و ریشه دار اصولگرا است نیز سپاسگزارم که از بنده حمایت و پشتیبانی کردند.

همچنین لازم است از نامزدهای مطرحی که نام نویسی نکردند و متواضعانه به هم افزایی برنامه‌ها و اقدامات اینجانب اهتمام ورزیدند، همکارانم در دانشگاه‌ها و جامعه پزشکی  کشور، صنوف مختلف، فرهنگیان،‌ هیئت‌های مذهبی، نمایندگان محترم مجلس و شخصیت‌های گرانقدر سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی نیزکه مرا رهین الطاف خود ساختند، کمال تشکر را به عمل آورم.

از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نیز سپاسگزارم که با حضور مسئولانه خود ضمن زمینه سازی خلق این حماسه، بدیل بهتری برای نامزدهایی به شمار می‌آمدند که فاقد پشتوانه سنگین مالی بوده اند؛‌ هرچند امثال بنده «‌تبلیغات سالاری» را مغایر فلسفه انقلاب اسلامی و سیره امام و رهبری م‌شماریم و با توجه به مضیقه معیشتی مردم آن را مجاز نمی‌دانیم.

برای سایر عزیزان رقیب و رفیق که همگی از چهره‌های خدوم نظام‌اند تداوم توفیقات را مسئلت دارم و چنانچه گفتار و رفتاری خارج از انصاف و ادب مرتکب شده ام از ایشان و هوادارانشان طلب حلالیت دارم. امید به رحمت خداوندگار داریم تا در یوم الحساب، نمره مردودی نگیریم و سرافکنده موالی خود و شهیدان والا مقام نباشیم.

علی اکبر ولایتی


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.