حضور پیش کسوتان در مراسم افتتاحیه نمایش ”مخاطب خاص”

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝مخاطب خاص˝ روز قبل، ۷ مهرماه، در میان جمعی از هنرمندان و دوستداران زنده‌یاد حمید سمندریان و زنده‌یاد احمد آقالو اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

به گزارش هنرآنلاین، در این روز بزرگان هنرهای نمایشی، رادیو و تلویزیون، گرافیک و ادبیات گردهم آمدند تا در یادبودی از خاطرات مشترک خود، به تماشای نمایشی برگرفته از بخشی از زندگی استاد سمندریان بنشینند.

در این روز چهره های صاحب نامی چون جمال اجلالی، پرویز پورحسینی، ابراهیم حقیقی، شمس لنگرودی، محمدعلی سپانلو، محمود بصیری، اسماعیل شنگله، حمید لبخنده، حسین عاطفی، رضا کیانیان، کاوه سمندریان و تعدادی از هنرمندان جوان تئاتر کشور، خبرنگاران و عکاسان تئاتر مهمان نمایش “مخاطب خاص” بودند.

این نمایش، تا ساعتی پس از پایان نمایش با بیان خاطراتی از زبان دوستان و همراهان استاد سمندریان دربارهٔ دهه ۶۰ و اتفاقهایی که در زیرمتن وقایع “مخاطب خاص” وجود دارد، همراه بود.

نمایش” مخاطب خاص” هر روز غیر از شنبه ها در کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می گردد و علاقه مندان می توانند علاوه بر رزرو از طریق شماره تلفن های ۰۹۱۰۰۹۷۱۳۵۶ و ۰۹۱۹۷۶۳۳۲۹۹ از طریق پایگاه اینترنتی گیشه تئاترشهر نیز برای پیش خرید بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.