حضور کانون در جشنواره ملی کودک و نوجوان کویت

فروردین ۱۴۰۳

جشنواره ملی کودک و نوجوان کویت شاهد حضور دو گروه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از استان‌های همدان و یزد است.

به گزارش هنرآنلاین، تعدادی از مربیان هنری کانون استان همدان و گروه موسیقی آفتاب کانون استان یزد در این جشنواره حضور خواهند یافت. این دو گروه به همت مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی و شورای فرهنگ و ادب کویت در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

بنابر این گزارش، در این اتفاق بزرگ فرهنگی بخشی از تولیدات کانون شامل کتاب‌های برگزیده، تازهترین کتاب‌های عربی، کتاب‌های الکترونیک، کتاب فیلم و کتاب‌های دو زبانه، عروسک ملی سارا و مجموعه سرگرمی‌های سازنده کانون، تابلوهای تصویرگری، آثار عکس و نقاشی کودکان و کتاب‍‍‍چه معرفی کتاب‍‍‍های کانون به زبان عربی در قالب نمایشگاهی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

نمایش فیلم‌های پویانمایی (انیمیشن)‌ برگزیده و منتخب کانون، معرفی کانون به زبان عربی به صورت نماهنگ صوتی و تصویری در طول برنامه و برپایی کارگاه‌های هنری سفال، کلاژ و نقاشی با موضوع صلح و دوستی بین کودکان ایران و جهان از دیگر فعالیت‌های کانون در این جشنواره خواهد بود.

همچنین گروه موسیقی “آفتاب” کانون استان یزد قرار است در این جشنواره تصنیف “بهترین سرآغاز”، “تو کجایی؟”، “دیدم صنمی” و “در میخانه” که هر دو از تصنیف‌های قدیمی می باشند را اجرا کند. این گروه در بخش کودک نیز ترانه‌ها و آهنگ‌هایی را به نام‌های “برف”، “گنجشک”، “سلام دبستان” و”مدرسه و گربه‌ی لنگ” را اجرا خواهد کرد.

جشنواره ملی کودک و نوجوان کویت از ۸ تا ۱۲ تیر در کشور کویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.