حضور گسترده صنعت گردشگری ایران در عرصه بین المللی با تبلیغات میدانی

۰۳م آذر ،

با حضور در صحنه های بین المللی و تبلیغاتی میدانی و تسهیل روادید به گردشگران می توان آینده روشنی را برای صنعت گردشگری رقم زد.

اکبر غمخوار عضو هیئت مدیره دفاتر خدماتی و مسافرتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: نوسانات نرخ ارز را با دو رویکرد می توان بررسی کرد، با تغییر نرخ ارز قیمت تورهای ورودی به ایران کاهش پیدا می کند و زمینه ای برای جلب رضایت گردشگران است.

وی تصریح کرد: از آنجا که ایران تحت عنوان مقصد ارزان در دنیا  مطرح است بسیار تاثیر مثبتی در صنعت گردشگری دارد به شرطی که ازاین فرصت ها به صورت گسترده استفاده کرد.

غمخوار اظهار داشت: در بعد تور خروجی با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت تمام شده قیمت ها بیشتر است و علاقه مندان به سفر کاهش پیدا می کنند در این صورت سفر از سبد خانوارها حذف می شود و این موضوع قابل تحمل نیست باید تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.

وی عدم حضور صنعت گردشگری ایران را در صحنه های بین المللی نبود تبلیغات و اطلاع رسانی برشمرد و گفت: با اطلاع رسانی و تبلیغات میدانی و تسهیل در صدور روادید می توان حضور ایران در عرصه های بین المللی را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های گردشگری این صنعت با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.

غمخوار یادآور شد: باید مسئولان صنعت گردشگری با بکارگیری برنامه اصولی بتواند به این صنعت اشتغالزا و درآمدزا کمک کنند./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.