حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای دشمن را از مواضع استکباری خود عقب می‌راند

۱۸خردادماه،

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هرجا مردم حضور می‌یابند، امنیت تضمین می‌شود، گفت: دشمن در مواجه با حضور مردم به ناچار از مواضع استکباری خود عقب نشینی می‌کند.

“عشرت شایق” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۴ خردادماه اظهار داشت: حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد تجدید بیعت و میثاق با انقلاب اسلامی است که در حقیقت کلید آن ۱۴ خرداد ماه همزمان با سالروز رحلت بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی زده شده است.

وی با بیان اینکه هرجا مردم حضور می‌یابند، امنیت تضمین می‌شود گفت: دشمن در مواجه با حضور مردم به ناچار از مواضع استکباری خود عقب نشینی می‌کنند.

عضو جمعیت ایثارگران با اشاره به آغاز انقلاب در ۱۵ خرداد سال ۴۲ اظهار داشت: وقتی به تاریخ انقلاب اسلامی نگاه نظر می‌اندازیم، می‌بینیم که این مسیر تا حماسه ۹ دی ادامه پیدا کرده و ملت ایران جوان‌مردانه در پای نهضت امام(ره) و انقلاب و ولایت ایستاده‌ و بر باورهایشان تاکید  و دشمن را از هجوم به مرزهای فکری و فرهنگی و دفاعی مجبور به عقب نشینی کردند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای پیامدهای بسیار بسیاری دارد، تصریح کرد: یکی از پیامدهای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو تاثیرگذاری آن بر مسئله هسته‌ای کشور است؛ چراکه سلطه جهانی به دنبال آن است که با توطئه و ترفندهای رسانه‌ای خود در انتخابات پیش رو حاشیه سازی کند و مردم را متعاقبا در حاشیه قرار دهد.

شایق افزود: اما حضور مردم یکبار دیگر دشمن را عصبانی می‌کند و منافع ملت و جمهوری اسلامی با بالندگی خاص خود که نشانگر استقلال ملی است، پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه طبیعت دشمن، دشمنی کردن است اظهار داشت: مهم این است که ما ملت ایران در این مسیر دچار انفعال نشویم و فعالانه اهداف خود را دنبال کنیم، لذا هرجا دشمن فعال بوده و مسئولان از خود انفعال نشان دادند، معاندین توهم قدرت پیدا کرده‌اند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم با حضور گسترده مردم در ۲۴ خرداد ماه دشمن را وادار به عقب نشینی کنیم تا در مذاکرات هسته‌ای مجبور به پذیرفتن پیش شرط‌های جمهوری اسلامی شوند و این پرونده به نفع نظام جمهوری اسلامی رقم خورد.

انتها پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.