حضور ۲۵ کاندیدای پیدا و پنهان در انتخابات ریاست جمهوری/ورود کاندیداهای محافظه کار اصلاح طلب در عرصه رقابت

شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی روی به کاندیداهایی از اصلاحات می‌آروند که با محافظه‌کاری سکوت پیشه کرده‌اند تا از این طریق دستی در دست جریان دوم خرداد داشته باشند.

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره کاندیداهای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری گفت: گروه‌های سیاسی فعال در صحنه متناسب با شرایط داخلی و بین‌المللی نوع آرایش و کاندیدای مورد حمایت خود را انتخاب می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: کاندیداهای انتخابات آتی باید از میان افرادی انتخاب شوند که نماینده مناسبی برای گفتمان انقلاب اسلامی باشند.

وی درباره ورود تشکل‌های مختلف سیاسی به بررسی مصداقی کاندیداها، اظهار داشت: احزاب و تشکل‌های مختلف
نمی‌توانند به یکباره وارد بررسی مصداقی کاندیداهای ریاست‌جمهوری وراد شوند بلکه باید کاندیداها به صورت رسمی آمادگی خود را اعلام کنند.

شاکری با اشاره به اینکه کاندیداهای پیدا و پنهان انتخابات آتی ۲۵ نفر هستند، افزود: تجربه انتخابات‌های گذشته نشان می‌دهد که کاندیداهای انتخاب ریاست جمهوری نهایتا به ۷ یا ۸ نفر می‌رسد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: نباید در میان اصولگرایان رقابت‌های فرساینده ایجاد شود لذا افرادی که از طیف اصولگرایی قصد کاندیداتوری دارند باید در مقطعی ایثارگری کرده و سبد رای خود را برای کسی که هم‌فکر آنان است هزینه کنند.

وی افزود: گذشت زمان برخی کاندیداهای احتمالی رابه این منطق می‌رساند که کاندیداتوری‌ آنان به مردم کمکی نمی‌کند بلکه به تشدد آرا منجر می‌شود.

شاکری درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی، گفت: اصلاح‌طلبان یک بازی را در پیش گرفته‌اند و سران آنان که در فتنه ۸۸ نقش داشتند نمی‌توانند در معرض انتخاب مردم قرار بگیرند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی کاندیداهای درجه دو و سه خود یعنی شخصیت‌هایی دو وجهی را وارد عرصه می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی روی به کاندیداهایی می‌آروند  که با محافظه‌کاری سکوت پیشه کرده تا از
این طریق دستی در دست جریان دوم خرداد داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.