حضور ۵ قایقران در مسابقات آسیایی اسلالوم

۲۰فروردین۱۳،

اردوی تیم ملی اسلالوم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۶ فروردین در دریاچه آزادی آغاز شده است و قرار است در صورت آماده بودن رودخانه کرج، ادامه تمرینات قایقرانان در این شهر برگزار شود.

به گزارش فارس، آریا جعفری از اصفهان، هیوا نسیمی از کردستان، امیرمحمد فتاح‌پور از کرمانشاه و بردیا مهرجو و مهدی ‏کریمی از گیلان قرار است به این رقابت‌ها اعزام شوند.

مصطفی ثمری، سرمربی تیم ملی اسلالوم ایران دربارهٔ شرایط ملی‌پوشان گفت: قبلا برنامه تمرینی به قایقرانان داده بودیم تا در تعطیلات نوروزی پیگیری کنند. با آغاز اردوها از بازیکنان تست گرفتیم که خوشبختانه راضی‌کننده بود. اردوها در تهران برگزار می‌شود و قرار است اگر رودخانه کرج آماده بود، فردا به این شهر برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای آمادگی بیشتر اردوی برون‌مرزی هم در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: خیر، وقت زیادی تا آغاز مسابقات نداریم. ۵ قایقران در اردو حضور دارند و قرار است هر ۵ قایقران اعزام شوند. اسامی شرکت‌کنندگان را هم برای کشور میزبان فرستاده‌ایم.

ثمری در پاسخ به این سوال که امید به کسب مدال در این مسابقات چقدر است، عنوان کرد: هیچ چیزی برای کسب مدال مشخص نیست، البته کشورهای آسیایی بهتر از ما کار کرده‌اند. تایوان از ما ضعیف‌تر است، اما با توجه به اینکه میزبانی را برعهده دارد، در پیستی تمرین کرده که قرار است مسابقات برگزار شود.

مسابقات قهرمانی آسیا در اسلالوم اواخر خرداد در تایوان برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.