حضور ۸۰ شرکت فعال حوزه رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن علیزاده با تاکید بر حضور پررنگ شرکتها و موسسات حوزه رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: ۸۰ شرکت فعال در حوزه رسانه‌های دیجیتال در فضایی بالغ بر ۸۰۰ متر، تولیدات خود را در بخش رسانه‌های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور دارند.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با اشاره به دومین سال حضور این مرکز در بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن، افزود: اگرچه امسال فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده به حوزه رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه قرآن، نسبت به سال گذشته کاهش یافته؛ اما با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته به لحاظ طراحی غرفه‌ها، جانمایی شرکتها و نیز ارائه محصولات و محتوای جذاب در بخش رسانه‌های دیجیتال، تلاش شده تا در مدت برگزاری نمایشگاه قرآن، برنامه‌های متنوعی برای علاقمندان اجرا شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی ۱۷۰ شرکت برای حضور در بخش رسانه‌های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، تصریح کرد: با توجه به محدودیت در فضای نمایشگاهی، تنها با حضور ۸۰ شرکت فعال و توانمند در این بخش نمایشگاه موافقت به عمل آمده است.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال برای نخستین بار در نمایشگاه قرآن، بخش فضای مجازی با فعالیت پایگاههای اینترنتی، پورتال‌ها و تمامی فعالانی که با موضوع قرآن در فضای اینترنت فعالیت می‌کنند، اختصاص داده شده است.

وی اظهار داشت: در همین حال برگزاری مسابقات متنوع و رونمایی از محصولات فاخر  قرآنی از جمله برنامه‌های جنبی بخش رسانه‌های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ۲۴ مرداد ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۴ در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) میزبان بازدیدکنندگان است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.