حقیقی: بازی با داماش فینال زودرس است

۱۴فروردین۱۳،

رضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: خوشبختانه با تمرینات خوب و تلاش کادر پزشکی پس از مصدومیتی که داشتم فیزیوتراپی و کارهای خودم را برای رفع این مشکل بسیار دقیق انجام دادم البته در برخی از تمرینات دردی پای من را اذیت می‌کرد اما می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم و این موضوع مانعی برای من نمی‌شود.

وی افزود: ما بازی بسیار سخت و شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس در سال جدید را در پیش داریم. با توجه به حساسیت و کیفیت داماش بازی مقابل این تیم با شرایط زمین و میزبانی رشتی‌ها به نظرم یک فینال سخت و زودرس است.

رضا حقیقی ادامه داد: داماش هم چیزی برای از دست دادن ندارد و سابقه نشان می‌دهد که همیشه در جام حذفی تأثیرگذار بوده اما ما هم پرسپولیسیم و می‌خواهیم به هر قیمتی که شده دل هواداران را به دست بیاوریم هوادارانی که در بازی مقابل پیکان نشان دادند حتی اگر تیم ما آخرین تیم جدول هم بود دست از حمایت برنمی‌دارند اینها برای من در فوتبال درس‌های بسیار خوب و مثال زدنی است و حالا نوبت ماست که در عمل هدیه خود را به آنها بدهیم.

حقیقی خاطرنشان کرد: برخی‌ها از الان به دنبال صحبت کردن و سئوال کردن در مورد فینال جام حذفی می باشند اما برای ما فرقی نمی‌کرد به سپاهان یا استقلال بخوریم الان هم به نظرم حق نداریم در مورد فینال صحبت کنیم. هر وقت انشاءالله داماش را بردیم آنقدر فرصت است تا در مورد بازی بعدی صحبت کنیم.

حقیقی در خصوص بدشانسی‌اش پس از دعوت به تیم ملی گفت: همیشه تمام تلاشم را کردم تا پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم الان هم آماده و باانگیزه هستم. متأسفانه هر وقت که به تیم ملی دعوت شدم یا پاسپورتم مشکل داشت و یا مصدوم شدم اما الان سر تا پا انگیزه و انرژی هستم و یکی از آرزوهایم این است تا به تیم ملی برای رفتن به جام جهانی کمک کنم. انشاءالله با درخشش و موفقیت در پرسپولیس پیراهن تیم ملی را دوباره بر تن خواهم کرد تا به تیم ملی کشورم خدمت کنم. من مطمئنم لیاقت این را داریم که در ۳ بازی آینده می توانیم باز هم نشان دهیم مرد روزهای سختیم و با نتایج خوب حماسه‌آفرینی کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.