حقیقی باید از دوشنبه در تمرینات فجر شرکت کند/جعفری دیگر جواب تلفن رویانیان را هم نمی دهد

۰۱م آذر ،

در حالیکه در خبرها آمده بودکه رضا حقیقی قرارداد سه ساله با تیم پرسپولیس بسته و از نیم فصل در این تیم بازی خواهد کرد اما سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نظر دیگری در این باره دارد.

محمد عاری، سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رضا حقیقی ظهر دیروز قرار بود با تیم پرسپولیس قرارداد ببندد اما در تماس تلفنی با جعفری، مدیر عامل فجر شهید سپاسی از حضور در تیم پرسپولیس انصراف داد.

وی اظهار داشت: جعفری مدیر عامل تیم هم وقتی ملاحظه کرد که رضا حقیقی تمایلی به حضور در تیم فوتبال پرسپولیس  ندارد، نسبت به انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان اصرار نکرد.

 
سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی  بیان داشت: جعفری به خاطر عدم تمایل رضاحقیقی به حضور در پرسپولیس بیان کرده که سرخپوشان میلیارد ها تومان هم بدهند حقیقی را به آنها نمی دهیم.

وی دربارهٔ بحث عدم توافق دو طرف در مسائل مالی گفت: باشگاه پرسپولیس  قبل از بستن قرارداد داخلی با رضا حقیقی قرار بود برای دریافت رضایتنامه، مبلغی هم به بازیکن و باشگاه فجر شهید سپاسی بدهند که متاسفانه به تعهداتشان عمل نکردند و این انتقال انجام نخواهد شد.

 
عاری تصریح کرد: یاوری سرمربی  تیم هم بیان کرده که رضا حقیقی باید از دوشنبه سر تمرینات فجر سپاسی  حاضر شود و دیگر این بازیکن را به پرسپولیس نخواهیم داد.

 
سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی خاطرنشان کرد: رویانیان مدیر عامل پرسپولیس هم چندین بار با جعفری تماس گرفته تا مذاکره مجددی برای حضور رضا حقیقی در پرسپولیس انجام دهد اما مدیر عامل تیم فجر شهید سپاسی به صورت کلی این انتقال را منتفی  اعلام کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.