حقیقی : پنالتی زدن ساده ترین کار فوتبال است/ این پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد / من با خدا لابی می کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – رضا حقیقی هافبک پرسپولیس برای دومین بار پنالتی خود را خراب کرد ولی بازهم تمایل دارد برای تیمش پنالتی بزند .

علی آزاد: او در بازی با تراکتور به غیر از پنالتی نمایش خوبی داشت و روی پاس او و فرار نوروزی مدافع تراکتور سازی اخراج شد .رضا روحیه بالایی دارد و بسیار با صراحت می گوید:«این تیم ما بوی قهرمانی می دهد.»با رضا دربارهٔ مسائل مختلفی حرف زدیم که شرح آن را در زیر می خوانید:

از پنالتی صحبت کنیم ؟

در صحنه پنالتی حامد لک بسیار شانس آورد. من او را فریب دادم و توپ با شانس به پایش خورد . همه برنامه ام درست بود اما متاسفانه بدشانسی من و شانس لک سبب شد پنالتی گل نشود .

گویا کریمی به لک گفته بود وسط می زنی ؟

اتفاقا میخواستم گوشه بزنم اما دقیقه آخر نظرم را عوض کردم . این هم قسمت من بود که پنالتی گل نشود . هر چه خواست خداست .

بعد از پنالتی چه حسی داشتی ؟

مدتی گیج بودم و نمی توانستم بازی خودم را بکنم اما دایی از کنار زمین بسیار به من روحیه داد و به بازی برگشتم.

بعد از بازی دایی چیز خاصی نگفت ؟

از کل تیم عذر خواهی کردم … اما دایی بسیار حرفه ای است و بسیار به من روحیه داد.او گفت فراموش کن همه چیز را بسیار خوب بازی کردی.

چرا تعویض شدی ؟

صلاحدید کادرفنی بود.

اولین بازی را بردید .نظرت در مورد پرسپولیس این فصل چیست ؟

تیم بسیار خوبی داریم و بدون شک مدعی هستیم . در دوران بدنسازی بسیار تلاش کردیم . به نظرم این پرسپولیس از هر سالی بیشتر مدعی قهرمانی است و بوی قهرمانی می دهد . فقط باید بازی به بازی امتیاز ها را جمع کنیم .

اگر دوباره پنالتی شود حاضر هستی پنالتی را بزنی ؟

چرا که نه … ؟! اگر بگذارند مطمئن باشید بازهم پنالتی را می زنم . من آدمی نیستم که جا بزنم،پنالتی زدن ساده ترین کار فوتبال است . فقط بدشانسی آوردم . اگر بگذارند بازهم پنالتی ها را می زنم.

چقدر امیدواری کروش تو را به تیم ملی دعوت کند ؟

من تلاشم را می کنم و این نظر کروش و دستیارانش است. تا به حال هر تصمیمی که گرفته اند احترام گذاشتم. تلاشم را کردم بهتر باشم تا به تیم ملی دعوت شوم.

در اردوی قبلی فقط در پست دفاع بازی ات داده اند ؟

مسائل تمرین خصوصی است و نمی توانم در موردش حرفی بزنم . اگر کادر فنی تیم ملی صلاح دیدند در این باره صحبت می کنند.

چقدر امیدوار هستی تا بتوانی در جام جهانی بازی کنی ؟

تمام تلاشم را می کنم.مسلما هیچ بازیکنی نمی خواهد این فرصت را از دست بدهد . من هم این فرصت را قطعا از دست نمی دهم . همه امیدم حضور در جام جهانی است .

اما نکونام رقیب اصلی توست و بدون شک در جام جهانی کاپیتان ایران خواهد بود.

من کاری به کسی ندارم،این را صد بار گفته ام . به همه هم احترام می گذارم . تلاشم را می کنم و امیدم به خداست تا نظر کادر فنی را جلب کنم . همه هافبک های ایران رقیب می باشند و هیچ مشکلی نیست .همه تلاش می کنیم تا به جام جهانی برسیم .  کروش خودش من را به تیم ملی آورد . من اصلا تا به حال به این مسائل فکر نکردم و تصور نمی کنم. من به کمک خدا تا الان به اینجا رسیدم . پشتم هم هیچ کس نبوده است و از این به بعد هم امیدم به خداست . با خدا لابی کردم و تلاشم می کنم حقم را گیرم .  

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.