“حکمتانه” میهمان مخاطبان شبکه ۴ می‌شود

ویژه برنامه “حکیم حکمتانه” به تهیه‌کنندگی مریم فیروزی، چهارشنبه اول شهریور، به صورت زنده میهمان مخاطبان شبکه ۴ سیما می‌شود.

مریم فیروزی تهیه کننده برنامه “حکیم حکمتانه” شبکه ۴ سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطالب افزود: این ویژه برنامه به مناسبت اول شهریور و فرارسیدن روز پزشک روی آنتن می‌رود و به مدت ۱۰ ساعت، از ساعت ۹ صبح پخش می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه بخش‌های مختلف دارد که از جمله آنها می‌توان به بخش اصحاب رسانه با حضور برنامه‌سازان رادیو و تلویزیون و همچنین خبرنگاران حوزه سلامت و همچنین رونمایی از تمبر ویژه روز پزشک اشاره کرد.
فیروزی تصریح کرد: برقراری ارتباط زنده با همدان و آرامگاه ابوعلی سینا و همچنین ارتباط با اهواز و دانشگاه خبری شاپور به عنوان نخستین دانشگاه علوم پزشکی کشورمان از دیگر بخش‌های این برنامه است.

تهیه‌کننده “حکیم حکمتانه” اظهار داشت: بازیگرانی که تاکنون ایفاگر نقش پزشک بوده‌اند نیز در بخشی دیگر از برنامه حضور دارند که از جمله آنها می‌توان به استاد جمشید مشایخی، داوود رشیدی و سیما تیرانداز اشاره کرد.
فیروزی افزود: در راستای ساخت چنین ویژه برنامه ای، “حکیم حکمتانه” نخستین باری است که اتفاق می‌افتدو وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین تعدادی از وزیران بهداشت پس از انقلاب اسلامی در فواصل مختلف میهمان این برنامه می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: پرداختن به نقش پزشکی در پیشرفت رشته‌های ورزشی بخصوص فوتبال از سایر بخش‌های این برنامه است.
گفتنی است، “حکیم حکمتانه” چهارشنبه اول شهریور از ساعت ۹ صبح به مدت ۱۰ ساعت و به صورت زنده از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.