حل مشکلات دانشگاه پزشکی شهیدبهشتی با پذیرش دانشجوی پولی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تامین تجیهزات و خدمات رفاهی با مشکل روبرو است و پذیرش دانشجوی شهریه ای شاید بتواند این مشکلات را حل کند.

حسن ابوالقاسمی در گفتگو با مهر درباره ایجاد زیرساخت برای پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد شهریه ای گفت: دانشگاه شهید بهشتی زیر ساخت های لازم در حوزه آموزشی علوم پزشکی مانند اساتید خوب، دانش لازم برای پذیرش این دانشجویان را دارد اما در زمینه خدمات رفاهی و وسایل کمک آموزشی و تجهیزات مقداری با کمبود روبرو است.

وی ادامه داد: با توجه به این مساله که تامین بودجه برای تهیه این تجهیزات مشکل است، شاید پذیرش دانشجوی شهریه ای در مقطع کارشناسی ارشد بتواند تا حدودی مشکلات دانشگاه را حل کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه هر زمان پذیرش دانشجوی شهریه ای ابلاغ شود دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی آمادگی پذیرش آن را دارد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال حاضر با مشکلات زیادی در زمینه خوابگاه‌ها مواجه است و نمی تواند برای تمام متقاضیان خوابگاه تهیه کند.

وی ادامه داد: بنابراین مجبوریم خوابگاه را اولویت بندی کرده و به دانشجویان نیازمند ارایه دهیم اکنون به تمام دانشجویان علوم پایه که پایه پزشکی را طی می کنند خوابگاه ارایه داده و از دانشجویان تحصیلات تکمیلی مثل phd  و رزیدنت ها درخواست کرده ایم در خوابگاه‌های مشارکتی ساکن شوند.

به گفته معاون آموزشی وزارت بهداشت قرار است ۶ هزار ظرفیت برای پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد  شهریه ای در دانشگاههای علوم پزشکی ایجاد شود.


قدیمی ترین مطالب مرتبط

  • امکان تحصیل در دانشگاه برای پیش‌دانشگاهیان فراهم شد
  • انتقال ۳۳۶ دانشجوی ایرانی از ۱۳کشور
  • پیرترین دانشگاه‌های آمریکا کدامند؟
  • هشدار دانشگاه استرالیا به دانشجویان متقلب
  • هشدار وزارت بهداشت به متقاضیان تحصیل در سوریه


MIGNA

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. فاطمه مرادیان:

    خیلی خوب است هم بودجه دانشگاه تامین میشود هم علاقه مندان به رشته پزشکی به تهصیل میپردازند.

    • سمیرا میرزائی:

      سلام میشه لطفا بگین مثلا با دیپلم فنی ایا می شود وارد دانشگاه دندانپزشکی شد و اگر میشود لطفا راهنمایی کنید درضمن اینکه دانشجویان پولی به این دانشگاه راه پیدا کنند هم به دلیل اعتبار دانشگاه هم محل زندگی و .. بسیار کار سنجیده ای می باشد که هم به نفع دانشگاه می باشد هم دانشجویان علاقمند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.