حل مشکل زاینده‌رود نیازمند راهکارهای کارشناسی است

فروردین ۱۴۰۳

رئیس مجلس دربارهٔ راهکارهای حل مشکل زاینده‌رود گفت: پیچیدگی‌هایی برای حل مشکل زاینده‌رود وجود دارد، البته راه‌حل‌هایی هم است که امیدواریم در این دوره راه‌حل‌ در سطح استان و ملی مورد مطالعه قرار گیرد تا به نتیجه‌ای برسد.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در حاشیه سفر خود به اصفهان با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد چگونگی پیگیری‌های مجلس برای بهبود وضعیت زاینده‌رود گفت: نمایندگان اصفهان پیگیر این موضوع بودند و دو جلسه هم در دولت دهم در رابطه با وزیر مربوطه داشتیم.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیچیدگی‌هایی برای حل مشکل زاینده‌رود وجود دارد، البته راه‌حل‌هایی هم است که امیدواریم در این دوره راه‌حل‌ در سطح استان و ملی مورد مطالعه قرار گیرد تا به نتیجه‌ای برسد.
 
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجسل نهم در تشریح اهداف سفرش به اصفهان گفت: در این سفر صحبت‌های مدیران استان را می‌شنویم تا بدانیم چه مسائلی در اولویت است.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه قرار است در این سفر فاز دوم میدان امام علی(ع) افتتاح شود، گفت: من برای افتتاح فاز اول این میدان به اصفهان آمده بودم که این کار شورای شهر اصفهان و شهردار برای میدان امام علی (ع) کار بسیار مهمی است که از نظر حل معضلات ترافیکی و مشکلات اجتماعی شهر دارای اهمیت خاصی است.
 
وی افزود: این میدان یک اثر تاریخی بزرگ مربوط به سلجوقیان دارد که احیای آن یک کار فرهنگی است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: ملاقات‌هایی این سفر یک روزه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.