حل معضلات خانه احزاب اصلی‌ترین خواسته گروه‌های سیاسی از وزیر کشور

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

“میرزابابا مطهری‌نژاد” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره دیدار وزیر کشور با احزاب و گروه‌های سیاسی ظرف یکماه آینده اظهار داشت: برگزاری چنین دیدار و نشستی از یک جهت مایه خوشحالی و از جهتی به دلیل تأخیر در برگزاری چنین دیدارهایی مایه تأسف است.

وی با اشاره به فعالیت خانه احزاب و مشکلات و معضلات مربوط به آن تصریح کرد: وزیر کشور با خانه احزاب بایستی اقدام به برگزاری چنین نشستی کند و محدودیت‌هایی را که طی ۸ سال از سوی دولت قبلی به وجود آمده را برطرف نماید تا از این طریق شاهد بحث و تبادل نظر بیشتری با گروه‌های سیاسی باشیم.
 
مطهری‌نژاد ادامه داد: خانه احزاب نماینده دمکراتیک گروه‌های سیاسی است اما با این حال باید از اقدام اخیر وزیر کشور، نهایت سپاس را بجای آورد.
 
عضو حزب مردم‌سالاری به مطالبات احزاب در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: برطرف ساختن محدودیت‌ گروه‌ها، احزاب و خانه احزاب به عنوان یک نهاد دموکراتیک، تعیین جایگاه مشخص، ایجاد و تقویت اقتدار احزاب و توانمند ساختن گروه‌های سیاسی در حوزه‌های مختلف آموزشی، سیاسی، مالی و اقتصادی از جمله مهم‌ترین خواسته‌های احزاب از وزیر کشور در دیدار مذکور باشد.
 
وی بیان داشت: اگر قطب‌های قوی اقتصادی کارکردهای حزبی به خود ببینند فاجعه بار خواهد بود و وزیر کشور باید با اقدامات لازم و مناسب اقتدار خانه احزاب را بازگرداند تا از این طریق با محدودیت‌ها مرتفع شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.