حماسه حضور در انتخابات، اقتدار ایران را به استکبار دیکته کرد

۲۷خردادماه،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که برخلاف تلاش‌های وسیع امپراتوری رسانه‌ای غربی صهیونیستی جهت جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات، توانست بار دیگر اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی را به جبهه معاندین نظام دیکته کند.

“عشرت شایق” در گفت وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،، حضور حداکثری و خیره کننده مردم مومن و غیور ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نشان دهنده رشد فزاینده شعور سیاسی آنان دانست و اظهار داشت:  حضور حماسی مردم سبب استحکام نظام مردم سالاری دینی در کشورمان شده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اعتراف رسانه‌های بیگانه به کم نظیر بودن حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رای گفت: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که برغم تلاش‌های وسیع امپراتوری رسانه‌ای غربی  صهیونیستی جهت جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات، توانست بار دیگر اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی را به جبهه معاندین نظام دیکته کند.

نماینده ادوار مجلس همه کاندیداهای ریاست جمهوری و هواداران آنان را به لحاظ ایجاد شور و شوق انتخاباتی در کشور شایسته قدردانی دانست و افزود: تبریک همه کاندیداها به منتخب مردم نشانه اخلاق مداری و پایبندی همه طیف‌های سیاسی بخصوص اصولگریان به قانون است و این نحو برخورد، خاطره ناراحت کننده برخی قانون شکنی‌ها و اقدامات کاندیداهای مغلوب انتخابات دهم ریاست جمهوری را از اذهان مردم زدود.

این فعال سیاسی، تبلیغات رسانه ملی و تلاش عوامل اجرایی، نهادهای نظارتی و نیروهای مسئول برقراری امنیت و آرامش را در خلق این حماسه بسیار موثر اعلام کرد و تصریح کرد: حضور شکوهمند مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، شکست و رسوایی دیگری را به جبهه معاندین و بدخواهان جمهوری اسلامی تحمیل کرد و بستر تحقق حماسه اقتصادی را فراهم ساخت.

شایق وحدت و انسجام ملی را پشتوانه‌ امنیت کشور و خنثی کننده‌ ترفندهای دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: اکنون که حماسه  سیاسی تحقق یافته و رییس‌جمهور یازدهم مشخص شده است باید هیجانات و رقابت‌ها، جای خود را به همکاری و رفاقت دهد تا مسیر پیشرفت ملت ایران بیش از قبل هموارتر شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.