حماسه ۹ دی نقطه عطف بصیرت، آگاهی و ولایتمداری ملت ایران

۸ م دیماه ،

وزیر کشور حماسه ۹ دی را روز بزرگ، پرافتخار و فصل تازه‌ای در بصیرت ملت ایران دانست و گفت: حماسه ۹ دی نقطه عطف بصیرت، آگاهی و ولایتمداری ملت ایران است.

 به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مصطفی محمدنجار وزیر کشور در گفت‌وگویی به مناسبت ۹ دی  «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» با بیان اینکه حضور عظیم و خروشان مردمی در ۹ دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این روز بزرگ و پر افتخار فصل تازه‌ای در بصیرت ملت ایران گشود، چراکه شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز و حضور در لحظه مناسب اساس کار یک ملت با ایمان و ولایتمدار است.

وی حضور بسیار گسترده و با بصیرت مردم در راهپیمایی نهم دی را مهلک‌ترین ضربه ملت ایران به دشمنان دانست و افزود: در نهم دی حرکت مردمی عظیم و ماندگاری، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب به‌وجود آمد و باید در سالگرد این حماسه تلاش شود حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در پرتو دین،ولایت مداری و تحقق وعده های الهی تبیین شود.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که اعتمادی را که مردم ایران نسبت به نظام جمهوری اسلامی دارند، نسبت به نظام حکومتی خود داشته باشند، گفت: در نهم دی در سر تا سر کشور با حرکت خود جوش مردم مشت محکمی به دهان فتنه گران و حامیان آنها زده شد تا بدانند جدایی بین مردم، نظام و آرمان های حضرت امام( ره) رؤیا و خیالبافی کودکانه‌ای بیش نیست.   

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه «هرچه انسان در در اطراف این قضایا فکر می‌کند دست قدرت الهی را می‌بیند»، افزود: تدابیر هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در آشکار سازی ابعاد و زوایای پنهان جریان فتنه و حضور هوشمندانه مردم حماسه ماندگار و تاریخی ۹ دی ماه را در سراسر کشور رقم زد.

محمدنجار در ادامه، افزایش قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن، تقویت اتحاد و انسجام ملی، تقویت پیوند جامعه با ارزش‌های دینی، تقویت پیوند اسلام و جمهوریت و پیوند عمیق و بیشتر ملت ایران با ولایت را از اثرات حماسه نهم دی بر شمرد و تأکید کرد: خوشبختانه امروز کشور تحت هدایت های مقام معظم رهبری و با مدیریت عالمانه و آگاهانه دولت خدمتگزار در اوج عزت، افتخار و اقتدار قرار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.