حماس: کناره‌گیری باراک از صحنه سیاست نشان‌دهنده پیروزی مقاومت در غزه است

۰۶م آذر ،

4-247.jpg

جنبش حماس تاکید کرد که عقب‌نشینی ایهود باراک از صحنه سیاست نشان دهنده پیروزی مقاومت و شکست حملات دشمن به نوار غزه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، دفتر اطلاع رسانی جنبش حماس در بیانیه‌ مطبوعاتی اعلام کرد: پایان زندگی سیاسی ایهود باراک، وزیر جنگ اسرائیل از ثمرات مقاومت فلسطین است.

در ادامه بیانیه آمده است: عقب‌نشینی باراک نشان دهنده تغییر معادله‌هایی است که از آغاز درگیری‌ها با اسرائیل ادامه داشته است.

در ادامه بیانیه آمده است که کنار گذاشتن زندگی سیاسی از سوی باراک به معنای مبرا شدن وی از جنایت‌هایش نیست و تلاش‌های فلسطین برای تعقیب و پیگرد دیگر مجرمان جنگی ادامه خواهد داشت.

در همین راستا محمود الزهار، یکی از رهبران برجسته جنبش حماس اعلام کرد: استعفای باراک یکی از نتایج جنگ هشت روزه اسرائیل به نوار غزه است.

الزهار خاطرنشان کرد: شکست اسرائیل در این جنگ نیازی به اثبات ادله و شواهد ندارد و تل‌آویو تلاش کرد تا قدرت مقاومت فلسطین و در راس آن جنبش حماس را در هم بشکند، اما این خود اسرائیل بود که شکست خورد.

محمود الزهار تاکید کرد: مقاومت در جنگ اخیر هفت جنگنده اسرائیلی را در نوار غزه سرنگون کرد و شرایط اسرائیل در نتیجه این جنگ وخیم‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف خروج ۷۵۰ هزار اسرائیلی از تل‌آویو در هنگام جنگ میزان تخریب‌ها در شهرک‌های یهودی نشین بالغ بر سه میلیارد دلار برآورد شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.