حمایت عربستان در راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای منافقین، احضار سفیر این کشور را iبه دنبال دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌ها و تحرکات منافقین را رصد می‌کند، گفت:‌ در صورت همکاری عربستان سعودی با گروهک تروریستی منافقین برای راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای، سفیر عربستان را احضار می‌کنیم.

محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره انتشار یافتن خبرهای مبنی بر همکاری عربستان سعودی با گروهک تروریستی منافقین برای راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای، گفت: با توجه iبه اینکه رویکرد نظام جمهوری اسلامی  ایران همواره بر تعامل با کشورهای همسایه و iبه ویژه کشورهای اسلامی است، ولی متاسفانه برخی از کشورها در طول عمر انقلاب شیطنت‌های بسیاری علیه کشورمان روا داشتند که جمهوری اسلامی در بسیاری مواقع iبه لحاظ لزوم وحدت اسلامی سعی داشته این ارتباطات برقرار بماند و تا جایی که امکان دارد از اختلافات پرهیز شود.
 
وی در ادامه با بیان‌ اینکه برخی اقدامات iبه وحدت اسلامی ضربه می‌زند، افزود: از آنجا که گروهک منافقین برای همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی iبه عنوان یک گروهک تروریستی معرفی شده و همچنان نیز iبه عنوان یک گروه تروریستی محسوب می‌شود،‌ جمهوری اسلامی قطعا در مقابل این دست اقدامات بی‌تفاوت نخواهد بود و اقدامات درخوری را برای مقابله با این حرکت‌ها انجام خواهد داد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه تصریح کرد: از آنجا که اطلاعات دقیقی در این رابطه وجود ندارد، قطعا اگر خبرها موثقی iبه دست آوریم، مجلس و دولت اقدامات در خوری را در برابر این عمل ناشایست انجام خواهند داد. 

نماینده مردم زنجان و طارم با بیان اینکه پس از بررسی‌ها و دریافت اطلاعات، اقدامات متقابلی را در برابر این حرکت ناشایست انجام خواهیم داد، گفت: در صورت مسجل شدن این امر احضار سفیر عربستان از جمله اقداماتی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
گفتنی است یک منبع آگاه در سفارت عراق در لندن از کمک‌های مالی مقامات سعودی iبه سرکردگان منافقین برای راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای خبر داده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.