حمایت مقام معظم رهبری از بانوان محجبه دنیا باعث دلگرمی مسلمانان است

پنجشنبه ۲۲ تیر – ۰۹:۰۰:۴۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با آریا:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عبدالرضا عزیزی گفت: حمایت مقام معظم رهبری از بانوان محجبه سراسر دنیا، باعث دلگرمی کلیه مسلمانان و به طور خاص بانوان محجبه در تمامی نقاط جهان است.
عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تاثیر برپایی اجلاس “زنان و بیداری اسلامی” در دیدگاه سایر کشورها نسبت به ایران خاطرنشان کرد: بسیاری از بانوانی که از سایر کشورهای در این اجلاس حضور داشتند، با دیدن دست آوردها و فعالیت های بانوان ایرانی، تحت تاثیر آنها قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که در بین افراد حاضر در اجلاس بسیار جالب بود، حضور بانوان ایرانی ورزشکار با حجاب اسلامی در مجامع بود.
عزیزی با تاکید بر حمایت مقام معظم رهبری از بانوان محجبه سراسر دنیا بیان کرد: حمایت مقام معظم رهبری از بانوان محجبه باعث دلگرمی تمامی بانوان محجبه شده است.
این مقام مسئول با تاکید بر تاثیرگذاری این اجلاس گفت: اجلاس “زنان و بیداری اسلامی” باعث انتقال فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از بانوان محجبه در تمام نقاط دنیا می شود. و اگر این همایش ها علمی باشند و تبلیغات مناسب در خصوص آنها انجام شود، تاثیرگذار خواهند بود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تبلیغات منفی غرب علیه زنان ایرانی خاطرنشان کرد: همانطور که از نام تبلیغات مشخص است، تبلیغ ممکن است با واقعیت متفاوت باشد و تبلیغات به نوعی صورت می گیرد که فرد می خواهد به طور مثال غربی ها با وجود اینکه ایران کشوری امن است، سعی می کنند آن را ناامن جلوه دهند و در مقابل کشورهای ناامن خود را، امن نشان می دهند.
وی مهمترین پیام این اجلاس را حضور بانوان محجبه در جامعه دانست و تصریح کرد: بهترین و مهمترین پیامی که این اجلاس می تواند داشته باشد، حضور بانوان محجبه در تمامی عرصه های اجتماعی، سیاسی، ورزشی است به نحوی که دیده می شود این بانوان توانسته اند ریاست مراکز و ارگان های مختلف را در دست بگیرند و یا با پوشش مناسب در مسابقات ورزشی حضور به عمل رسانند.
عزیزی خاطرنشان کرد: اطلاعات بانوانی که از سایر نقاط دنیا در این اجلاس شرکت کرده اند، در خصوص ایران بیشتر می شود و زمانی که ببینند می توان  در شرایطی فعالیت کرد که ار لحاظ عفاف و حجاب دچار مشکل نشوند، این الگوها و برنامه ها را در کشورهای خود پیاده می کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۱۱۶۳۶۴۳۳۱۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.