حمایت منافقین از گروه‌های تروریستی در سوریه

کوشکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: گروهک تروریستی منافقین همواره حامی دیگر گروهک‌های تروریستی همچون القاعده و ریگی بوده لذا خط مشی تروریست های مستقر در سوریه که تروریست هدایت شده از سوی غرب است دقیقا همان خط مشی این گروهک تروریستی است.

محمد صادق کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به تلاش سرکرده گروهک تروریستی منافقین برای راه‌اندازی یک درگیری خونین در روند انتقال اعضای این گروهک تروریستی از پادگان اشرف گفت: سابقه سیاه و جنایتکارانه گروهک تروریستی منافقین همچون لکه ننگی همواره همراهشان است که با چنین سابقه‌ای حتی در مجامع حقوق بشری بین‌المللی غربی هم نمی‌‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

وی در ادامه افزود: به نظر می‌رسد سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در نظر دارند با بقایای این گروهک تروریستی برای به نوعی مشروعیت بخشیدن به اقدامات خود از طریق مظلوم‌نمایی و  متوسل شدن به مباحث حقوق بشری اقداماتی را انجام دهند و  مسئله اخذ پناهندگی اعضای این گروهک تروریستی را تسهیل کنند.

کوشکی با بیان اینکه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین باید به خاطر جنایت‌هایشان در دادگاهی صالح محاکمه شوند، تاکید کرد: سرکردگان این گروهک تروریستی سعی دارند با مظلوم‌نمایی مشکلات حقوق بشری و جنایات بی شمار تروریستی پرونده‌شان را کم‌رنگ جلوه داده و خود را قربانی نقض حقوق بشر در عراق معرفی کنند.

وی تصریح کرد: به راه انداختن اینگونه سیاه نمایی‌ها تاکتیکی است که سرکردگان گروهک تروریستی منافقین بارها در گذشته آن را تکرار کرده و این روشی است که گروهک تروریستی منافقین از سال ۵۸ آن را آزموده و اکنون هم به دنبال آن هستند و سعی دارند با قربانی جلوه دادن خود و اعلام اینکه قربانی نقض حقوق بشر توسط دولت عراق هستند تا حدودی پرونده سیاه تروریستی خود را مخفی نگه دارند.

کوشکی در ادامه با اشاره به ادعای مضحک سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در حمایت از مردم سوریه افزود: آنچه که اکنون در سوریه اتفاق می‌افتد تروریسم کور است و از آنجا که گروهک تروریستی منافقین پرونده تروریستی وسیعی در عملیات های مختلف دارد، حمایت از گروهک‌های تروریستی فعال در سوریه دور از انتظار نبود اما سرکردگان این گروهک تروریستی با وقاحت تمام اسم این اقدام خود را حمایت از مردم سوریه می‌گذارند چراکه این گروهک تروریستی سال هاست که اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه خود را با نام مردم انجام می‌دهد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: گروهک تروریستی منافقین همواره حامی دیگر گروهک‌های تروریستی همچون  القاعده و ریگی بوده لذا خط مشی تروریست های مستقر در سوریه که همان تروریست هدایت شده از سوی غرب است دقیقا همان خط مشی گروهک تروریستی منافقین است./س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.