حمایت همه جانبه برای رفع مشکلات نقدینگی واحدهای صنعتی

دوشنبه ۲۳ مرداد – ۱۱:۲۳:۵۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

بزرگنمایی:  

  مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با تاکید بر لزوم حمایت بانکها از واحدهای تولیدی گفت: تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات نقدینگی واحدهای صنعتی در دستور کار این سازمان است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، فخراله مولایی با بیان اینکه باید زمینه رقابت تولیدات واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی با محصولات خارجی فراهم شود، اظهار داشت: بانکها با رفع مشکل سرمایه در گردش این واحدها می توانند به افزایش راندمان تولید و اشتغال در کشور کمک می کنند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اشتغال پایدار و تولید روزافزون واحدهای تولیدی و صنعتی را از اولویتهای مهم بخش صنعت دانست و افزود: برای دستیابی به تولیدات با کیفیت و استفاده حداکثری از ظرفیتهای تولید ، نیاز به ارتقاء بهره وری در واحدهای تولیدی و صنعتی  کشور احساس می شود .
وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه بانکها از سرمایه گذاران در واحدهای تولیدی و صنعتی، تصریح کرد: بانکها با حل مشکل سرمایه در گردش این واحدها می توانند به افزایش راندمان تولید و اشتغال پایدار کمک کنند.
مولایی با اشاره به نقش مؤثر شهرکها و نواحی صنعتی در پیشرفت اقتصاد کشور اضافه کرد : شهرکها و نواحی صنعتی باید با حمایت بیشتر در جهت افزایش سطح کمی و کیفی محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی حرکت کنند.
وی در پایان با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی گام برمی دارد، خاطرنشان کرد:  برهمین اساس بودجه عمرانی شهرکها و نواحی صنعتی در سالجاری به پنج برابر افزایش می یابد و با تمهیدات صورت گرفته از سوی سازمان، واحدهای صنعتی از حمایتهای صندوق ضمانت بهره مند می شوند .
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۳۱۱۲۳۵۵۷۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.