حمایت‌ها تا کنون معنوی بوده است!

۵ شنبه ۱۸ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کارگردان نمایش ˝فرکانس˝ /

کارگردان نمایش ˝فرکانس˝ بیان نمود: هنوز هیچ قراردادی با من بسته نشده و بها‌ای دریافت نکرده‌ایم اما حمایت‌های معنوی خوبی توسط مدیر هنرهای نمایش حوزه هنری از گروه اجرایی نمایش شد.

سید مرتضی میر منتظمی در رابطه با اجرای نمایش “فرکانس” به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش “فرکانس” در ارتباط با تبعات پس از جنگ است اما در نمایش به مکان و وقت جنگ اشاره نمی‌شود.

وی خصوص ایده اولیه و طرح نمایش بیان نمود: طرح اولیه اجرایی و داستانی نمایش از ایده خودم آغاز شد و بعد از آن با آقای جمالی در مورد آن صحبت نمودم و نگارش متن اولیه بر اساس این ایده انجام شد و بعد از انتخاب بازیگران و در تمرین‌ها چون نمایش به صورت کارگاهی تولید شد تغییرات بسیاری در متن انجام شد و در اجرا به چیزی رسیدیم که در ابتدا به آن فکر نمی‌کردیم.

میرمنتظمی در رابطه با شیوه اجرای متفاوت این نمایش در حوزه هنری تصریح نمود: نمایش حاوی ۶ کاراکتر است که ۵ بازیگر به صورت تصویر با ۱ بازیگرذ در ارتباط می باشند و در واقع از ویدئو پروژکشن به شکلی متفاوت در این نمایش استفاده شده است و تصاویر فاقد کادر می باشند و در مکان‌های مختلفی از صحنه همانند بدن بازیگر تصاویر نمایانگر می‌شوند.

کارگردان نمایش “ابرها” بیان نمود: همچنین در اجرا همه صداهای بازیگران توسط هدفنی که در ابتدا به تماشاگر داده می‌شود شنیده شده و به این وسیله همه صداها حتی فکرهایی که در ذهن بازیگر می‌گذرد را می‌شنود.

وی بیان نمود: در نهایت تماشاگر با یک چیز روبرو بوده و آن اجرا است و همه عوامل هم جهت و در خدمت اجرا می باشند.

کارگردان نمایش “فرکانس” در رابطه با حمایت‌های مالی از نمایش عنوان نمود: هنوز هیچ قراردادی با ما بسته نشده است و هیچ بها‌ای را دریافت نکردیم تنها قول حمایت از اثر را به ما داده ‌اند اما حمایت های معنوی خوبی توسط مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری از ما شد به گونه‌ای که ۹ روز پیش از اجرای نمایش ما مشغول آماده سازی سالن شدیم و چون هنگام بازبینی نمایش، نمی‌توانستیم با طراحی تصویر و صدا اجرا کنیم باز توسط مدیر مجموعه حمایت شدیم.

کارگردان نمایش “مرگ ناصری” تصریح نمود: هفته اول اجرا استقبال از نمایش خوب نبود اما وقتی تماشاگران از اثر دیدن نمودند و متوجه فضای متفاوت نمایش شدند این خود تبلیغی برای “فرکانس” شد به گونه‌ای که ما از ابتدای این هفته با سالن پر اجرا می‌رفتیم و از هفته آینده نیز نمایش در دو نوبت اجرا می‌شود.

خیام وقار کاشانی، حمید رحیمی، مینو ملکی، مهرنوش بلمه، آذین رئوف، سونیا همتی به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.

نمایش “فرکانس” به نویسندگی عباس جمالی و کارگردانی سید مرتضی میر منتظمی از ۵ آبان ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه به صحنه رفته است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.