حمایت‌ بانک اقتصادنوین از جشنواره خلیج فارس

۳۰اردیبهشت،

بینا- در شب پایانی جشنواره سه گانه خلیج فارس دبیرخانه این جشنواره با همراهی استاد کیوان ساکت و محسن شریفیان، با اهدای لوحی از حمایت‌های بانک اقتصادنوین از این جشنواره قدردانی شد.

به گزارش بنکر (Banker)، در راستای حمایت بانک اقتصادنوین از حوزه‌های فرهنگی کشور، اولین جشنواره سه گانه خلیج فارس با هدف گرامیداشت نام خلیج فارس با اجرای سه برنامه زنده موسیقی برای سلایق مختلف هنری برگزار شد.
این جشنواره با سرپرستی استاد کیوان ساکت، خوانندگی سالار عقیلی و گلچینی از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت آغاز به کار کرد. کنسرت فرمان فتحعلیان دیگر برنامه این سه گانه موسیقیایی بود که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، ضمن اینکه در شب پایانی، این جشنواره در تاریخ ۲۸ اردیبهشت با اجرای گروه لیان بوشهر (موسیقی محلی بوشهر) در تالار وحدت تهران به کار خود پایان داد.
محسن شریفیان سرپرست گروه لیان بوشهر که یک گروه اجرای موسیقی فورکلر ایرانی است در شب پایانی این جشنواره ابراز امیداوری کرد حرکت بانک اقتصادنوین در حمایت از موسیقی محلی و سنتی ایران توسط سایر بنگاه‌های اقتصادی تکرار شود.
همزمان با برگزاری این جشنواره جزییات خدمت بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین به مدعوین این جشنواره معرفی شد که مورد استقبال قرار گرفت.
لازم به ذکر است بانک اقتصادنوین به عنوان طلایه‌دار نظام بانکی خصوصی کشور طی ۱۲ سال فعالیت خود همواره در کنار توجه به ارایه بهترین خدمات بانکی، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی حمایت از بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار داده که از آن جمله می‌توان به ساخت مدرسه در مناطق محروم و زلزله زده، حمایت از بنیادهای خیریه و … اشاره کرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.