حمایت بانک تجارت از بخش های اقتصادی آذربایجان شرقی و هرمزگان

۲۸ام بهمن ،

حمایت بانک تجارت از بخش های اقتصادی آذربایجان شرقی و هرمزگان | چاپ |
شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۴:۱۸

بینا- بانک تجارت در استان آذربایجان شرقی با پرداخت ۱۹۶۶ میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت و معدن تا پایان دی ماه سال ۹۱ از صنعتگران این استان حمایت کرده است .
به گزارش بینا ، تسهیلات این بانک در استان آذربایجان‌شرقی در بخش کشاورزی ۱۲۲۴ میلیارد، مسکن ۱۸۶۸ میلیارد، صادرات و بازرگانی ۱۳۰۷ میلیارد ریال رسیده است .
همچنین بانک تجارت استان آذربایجان شرقی در بخش نوسازی و بهسازی مسکن روستایی ۱۵۸ میلیارد ریال و مسکن مهر ۳۷۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
گفتنی است این بانک با پرداخت ۲۱۹۲ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های اقتصادی زود بازده از کارآفرینان این استان حمایت کرده است .

یک‌هزار و ۷۰۰میلیاردریال تسهیلات بانک تجارت به بازرگانان هرمزگانی
مانده تسهیلات بانک تجارت استان هرمزگان در بخش بازرگانی تا پایان آذر‌ماه سال جاری به بیش از  یک‌هزار و ۷۰۰میلیارد ریال رسید.
این بانک در بخش مسکن بالغ بر ۶۸۴میلیارد ریال، بخش صنعت و معدن۴۷۵میلیارد ریال و بخش کشاورزی ۳۱۹میلیارد ریال تسهیلات به اقشار مختلف استان هرمزگان پرداخت نموده است.
بانک تجارت در راستای همراهی با برنامه‌های دولت خدمتگزار، با پرداخت ۲۸۷میلیارد ریال در قالب طرح مسکن مهر و ۸۸میلیارد ریال در حوزه نوسازی مسکن‌های روستایی از بخش مسکن استان حمایت کرده است.
مدیریت شعب استان هرمزگان بانک تجارت همچنین با پرداخت بیش از ۵۸میلیارد ریال تسهیلات، از مشاغل خانگی استان حمایت نموده است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.