حمایت بانک شهر از غنچه های شهر فرهنگی

بینا- سومین جشنواره بهترین ها برای غنچه های شهر که هر ساله از سوی شهرداری تهران برگزار می گردد، کار خود را از ۱۶ مهر ماه در برج میلاد آغاز کرد.
به گزارش بینا، این جشنواره که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در حال برگزاری می باشد، با حضور مدیران عالی رتبه آن شهرداری افتتاح گردید .
در این مراسم ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری به همراه جمعی از مدیران و مشاوران عالی فعال در شهرداری از بخشهای مختلف جشنواره از جمله غرفه بانک شهر دیدن نمود.
میثم مرادی نیا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر با اعلام این خبر که این بانک در راستای امتداد حمایت های مادی از کودکان تازه متولد شهر تهران گفت :
قطعا ً حمایتهای مادی بانک شهر از غنچه های شهر فرهنگی است . چرا که این بانک همواره در تلاش برای ایجاد توسعه فرهنگ پس انداز در جامعه مخصوصاً گروه سنی کودک و نوجوان می باشد.
مرادی نیا در ادامه افزود بانک شهر در ایام برگزاری سومین جشنواره غنچه های شهر که از تاریخ ۱۶ الی ۲۲ مهر ماه در حال برگزاری می باشد ، مبلغ یکصد هزار ریال برای علاقمندان افتتاح سپرده ستایش در این بانک اهداء می نماید.
وی تصریح کرد مبلغ مذکور بعنوان بخشی از مبلغ مورد نیاز افتتاح سپرده ستایش منظور خواهد شد و به حساب افراد مورد نظر واریز می گردد.
این جشنواره بمدت یک هفته از تاریخ۱۶ مهر تا ۲۲ مهر ماه در محل ساختمان برج میلاد برگزار شده و از ساعت ۹ الی۲۱ میزبان بازدیدکنندگان می باشد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.