حمایت رسمی جبهه مردمی اصلاحات از روحانی

جبهه مردمی اصلاحات که پیش از این از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی حمایت کرده بود طی بیانیه‌ای ‌از حجت‌الاسلام حسن روحانی اعلام حمایت کرد.

بر اساس این گزارش، متن کامل این پیام به این شرح است:

ملت شریف و عزیز ایران، ضمن تمکین به قانون و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری که فصل‌الخطاب همه می‌باشد و به دور از افراط و تفریط و همان مشی اعتدال و میانه‌روی و گردن نهادن به قانون، نه تنها خود، بلکه همه گروه‌ها و شخصیت‌ها را به قانون‌مداری و دفاع از مجاری قانونی که در قانون اساسی ما ذکر شده است دعوت می‌نمائیم. بر آن شدیم تا به کمک دستان مهربان ملت نجیب و بزرگ ایران در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، حماسه بزرگ دیگری را رقم زنیم و ضمن دفاع از بیانیه پیشین مبنی بر حمایت از حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار حضرت امام و یاور رهبری، گزینه بعدی این جبهه حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی، که ادامه دهنده راه ایشان می‌باشند را با شعار دولت تدبیر و امید به عنوان کاندیدای اصلح و مورد حمایت خود به ملت بزرگوار ایران اسلامی اعلام می‌نماید و این جبهه تمام توان خود را با تمامی امکانات موجود در سراسر کشور جهت موفقیت ایشان به کار خواهد گرفت. ضمن دعوت از آحاد ملت ایران به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی ملت شریف ایران و نابودی دشمنان این مرز و بوم را از خداوند منان مسئلت داریم.

نوشته حمایت رسمی جبهه مردمی اصلاحات از روحانی اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.