حمایت «ستصا» از وزرای صنعت ونفت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 حمایت «ستصا» از وزرای صنعت ونفت

حمایت «ستصا» از وزرای صنعت ونفت

ممتازنیوز: اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران(ستصا) در بیانیه ای حمایت خود را از وزرای پیشنهادی «صنعت، معدن و تجارت» و «نفت» اعلام کردند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از موج، در این بیانیه آمده است: صنعت کشور بی صبرانه به امید سکانداران جدیدی نشسته است تا در سایه تدبیر آنها به روزهای شکوفائی خود بازگردد. چرخ های صنعت، آماده حرکت و رشد است، هرچند که از نفس افتاده است و هر چند که بی رمق منتظر معجزه ای نشسته اند و چه زیبا سروده حافظ شیرازی که مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید.
معرفی آقایان محمدرضا نعمت زاده و بیژن نامدار زنگنه به عنوان وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت- و نفت نوید بخش دم مسیحیائی برپیکره بی رمق صنعت کشور است.
انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی کشور با دارابودن بیش از ۱۷۰ شرکت بزرگ صنعتی کشور، با ابراز مسرت از تدبیر رئیس جمهور ی اسلامی ایران مبنی بر معرفی آقایان زنگنه و نعمت زاده برای تصدی وزارتخانه های صنعتی کشور به امید رای اعتماد قاطع مجلس شورای اسلامی، بشارت تحرک در جامعه صنعتی کشور را به تمام صنعتگران پرتلاش کشور می دهد.
با تاکید و احترام حق قانونی مجلس محترم شورای اسلامی در دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، خاضعانه و خاشعانه انتظار داریم تا در جهت شکوفائی کشور از اعطای رای مثبت خویش به آقایان نعمت زاده و زنگنه دریغ نورزند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.