حمایت شهرام ناظری و هنگامه اخوان از قالیباف

به گزارش سایت خانه موسیقی متن این بیانیه بدین شرح است:

به نام پروردگار نیکی ها و مهربانی ها

فرهنگ و هنر ایران در قرون متمادی همواره با فراز و فرودها و مشکلات و مصائبی مواجه بوده و دوران های سیاه و تلخی را نیز پشت سرگذاشته است اما خوشبختانه به واسطه غنای متعالی وبنیه قوی فرهنگ وحضور و وجود استوانه ها و ستون های مستحکمی که در قالب چهره های برجسته وماندگار فرهنگی نشو ونما یافته، توانسته است از پس حوادث سوزناک و هجوم تاتاروار قبائل و مهاجمان و استیلاگران بیگانه، ازپس هر خاکستری ققنوس وار سربلند داشته ومجددا ایرانی سربلند را به منصه ظهور بنشاند.

در نیم قرن گذشته سیاهی ها و تباهی هایی که فرهنگ ما را آلوده کرده بود با انقلاب سترگی که صبغه فرهنگی داشت زدوده شد و از میان رفت و سپیدی و نور اوج گرفت و خون تازه ای در جان فرهنگ و هنر بالنده جریان یافت اما متاسفانه علیرغم همه پیشرفت ها و جهش های بزرگی که در زمینه فرهنگ و هنر داشتیم، نتوانستیم به آن جایگاه رفیع و منیع فرهنگی بویژه در یک دهه اخیر دست بیازیم. اینک که موسم انتخاب و احیای موجودیت فرهنگی فرا رسیده و مردم با مشارکت وبا انتخاب صحیح و دقیق خود می توانند پنجره ای تازه ای به سوی نور و روشنایی بگشایند تا فرهنگ ایران کهن نفسی تازه کند، اهالی فرهنگیان و هنرمندان باید به میدان بیایند.

هرچند که اغلب نامزدهای محترم عرصه انتخابات دغدغه فرهنگی داشته و عزم خدمت در این عرصه را دارند اما از آنجا که دکتر محمدباقر قالیباف در کسوت شهردار کلان شهر تهران و در قالب یک مدیر اجرایی توفیقات مهمی در زمینه توسعه زیرساخت های فرهنگی پایتخت داشته و در مسیر تعالی فرهنگی کشور اقدامات مفید و عملی انجام داده است بر این اساس امیدواریم با انتخاب این نامزد شایسته، در آینده نزدیک شاهد حضور و استقرار دولتی مقتدر و همچنین اعتلای فرهنگ و هنر ایران زمین باشیم.

مصطفی کمال پورتراب

داود گنجه ای

شهرام ناظری

دکتر محمد سریر

دکتر شاهین فرهت

تقی ضرابی

هنگامه اخوان

حمیدرضا نوربخش

زیداله طلوعی

دکتر حسن ریاحی

مهرداد دلنوازی

هادی منتظری

آذر هاشمی

محمدعلی لقا

بهناز ذاکری

جمال الدین منبری

سالارعقیلی

همچنین بسیاری از گروه های موسیقی شرکت کننده در جشنواره های شمسه که طی دو سال گذشته در تهران برگزار شده است حمایت خود را از دکترقالیباف اعلام داشتند؛ اسامی این گروه ها بدین شرح است:
گروه آوای نهان

گروه آترا

گروه راز

گروه سرو

گروه سی ساز

گروه پارسا

گروه عرفان

گروه ارغنون

گروه آفتاب

گروه ترنم

گروه آفاق ۱ و ۲

گروه گلهای نوین

گروه آرمین مرشد

گروه تریوفلوت

گروه کوئینتت فلوت

گروه کامران جم

در پایان از اساتید و هنرمندان دیگری که به دلیل عدم دسترسی نام آنان از قلم افتاده عذرخواهی و امیدواریم در اطلاعیه های دیگر اعلام گردد.

نوشته حمایت شهرام ناظری و هنگامه اخوان از قالیباف اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.