حمایت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از تجمع “مدافعان عزت و منافع ملی”

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

خالقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: همان‌طور که تمامی تشکل‌های دانشجویی و هم‌چنین بسیج دانشجویی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشکده خبر نیز از این تجمع حمایت می‌کنند، چراکه ما نیز دغدغه‌های دانشجویان دانشگاه شریف را داریم و با آن‌ها هم‌نظر هستیم.

“جلال خالقی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن، با بیان اینکه گفت: دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف دغدغه‌مند هستند،چراکه افرادی هم‌چون شهید احمدی‌روشن از این دانشگاه خارج شده‌اند و نقش موثری در جامعه ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری تجمع  “مدافعان عزت و منافع ملی” توسط دانشجویان و نخبگان دانشگاه شریف تصریح کرد: همان‌طور که تمامی تشکل‌های دانشجویی و هم‌چنین بسیج دانشجویی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشکده خبر نیز از این تجمع حمایت می‌کنند، چراکه ما نیز دغدغه‌های دانشجویان دانشگاه شریف را داریم و با آن‌ها هم‌نظر هستیم.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشکده خبر با اشاره به اصل ۷۶ و ۷۷ قانون اساسی کشور اظهار داشت: در تجمع “مدافعان عزت و منافع ملی” از مجلس می‌خواهیم تا طبق این دو اصل کل توافق‌ها با تصویب مجلس اجرایی شوند.

خالقی با بیان اینکه دانشجویان دغدغه‌مند از عدم آگاهی مجلس نسبت به توافق‌نامه قبلی نگران هستند، گفت: اگر مجلس متن توافق‌نامه هسته‌ای آگاهی کامل دارد، چرا اجازه داده است تا صنعت هسته‌ای به صورت نیمه‌تعطیل در بیاید.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد:  امیدواریم وزارت کشور با در نظر داشتن دغدغه‌های دانشجویان و نخبگان با بصیرت، با صدور مجوز تجمع “مدافعان عزت و منافع ملی” موافقت کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.