حمایت همه جانبه ایران از ملت های فلسطین لبنان و سوریه

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ‘محمدرضا رحیمی’ در جمع مردم جنوب لبنان در محل پارک ایران واقع در مارون الرس نقطه صفر مرزی لبنان و سرزمین های اشغالی، سلام مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و ملت ایران را به طلایه داران مقاومت و ایستادگی تقدیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر رژیم استکباری آمریکا و غده سرطانی آن رژیم منحوس صهیونیستی خواب خاورمیانه بزرگ را در سر می پروراند، اما با عنایت الهی و ایستادگی مردم مقاوم لبنان و حماسه بی نظیر حزب الله در جنگ ۳۳ روزه چنان سیلی محکمی به آنها زد که مجبور به عقب نشینی شدند.

معاون اول رییس جمهوری با بیان این که رژیم صهیونیستی همواره بقای خود را در ایجاد بحران و تجاوز در منطقه می داند، گفت: با تمسک به ریسمان محکم الهی امروز جریان حزب الله در جنوب لبنان به حدی از کمال و رشد رسیده که نه تنها رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار ندارد ، بلکه در تلاش برای ساخت دیوار در جنوب لبنان است.

معاون اول رییس‌جمهور همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ گونه ملاحظه و مسامحه‌ای خواهان عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از همه سرزمین‌های اشغالی است، گفت: ایران اسلامی با همه وجود در کنار حزب‌الله و مقاومت ایستاده است.

رحیمی در دومین روز سفر خود به لبنان با حضور در مناطق جنوبی این کشور، ضمن بازدید از منطقه مارون الرأس، جنوب لبنان را سرزمین خون و شهادت و سرزمین عبرت‌های بزرگ برای نابکاران و شیاطین دانست و گفت: جنوب لبنان باغ شهدای اسلام و حزب‌الله در مقابل راه متجاوزان و پلیدان روزگار است که امیدواریم به برکت خون شهیدان در آینده نزدیک راه همه متجاوزان در تمامی سرزمین‌های مظلوم مسدود گردد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه امروز لبنان و منطقه شرایط بسیار حساسی را تجربه می‌کنند، به موج بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: این موج از تونس آغاز شده و بسیاری از دیکتاتورها را به تاریخ سپرده و بدون شک اراده الهی مبنی بر نابودی مستکبران محقق خواهد شد.

شبک**۲۰۲۶**۱۵۴۰** ۱۵۷۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۱۴۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.