حمایت هیات مدیره پرسپولیس از گل محمدی

۰۲م اسفند ،

01-355.jpg

نشست ۱۵۰ دقیقه‌ای اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس عصر امروز برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، نشست هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از ساعت ۱۷ لغایت ۱۹:۳۰ در محل باشگاه و به ریاست دکتر فدا حسین مالکی برگزار شد.

در این جلسه فدا حسین مالکی، محمد رویانیان، علی پروین و محمد حسین نژاد فلاح حضور داشتند. ضمن اینکه بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه و محمود سالارکیا معاونت حقوقی باشگاه نیز از جمله حاضران در این جلسه بودند.

منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس دربارهٔ موضوعات این جلسه گفت: مدیر عامل باشگاه گزارش‌هایی از فعالیت‌های انجام شده طی یک ماه اخیر و همچنین گزارش کلی از اقدامات باشگاه در سال اخیر را بیان کرد که با تقدیر و تشکر ریاست هیات مدیره و سایر اعضا همراه بود و مقرر شد گزارشی از فعالیت‌های مدیریت باشگاه تهیه شده و به شکلی مطلوب برای هواداران و رسانه‌ها ارائه شود.

وی افزود: اعضای هیات مدیره از توسعه فعالیت‌های باشگاه که با تشکیل تیم‌های متعدد ورزشی، احداث آکادمی و کسب مجوز مربوطه از فدراسیون فوتبال، افتتاح دانشگاه علمی کاربردی در سه رشته و توسعه آن در چندین رشته در ترم آینده، افتتاح و آغاز بکار نمایندگی‌های باشگاه پرسپولیس در سراسر کشور و همچنین چند کشور خارجی، اهمیت به تیم‌های پایه و زیر ساخت فوتبال باشگاه و درآمدزایی‌های انجام شده تقدیر کرده و به واسطه کسب نتایج مطلوب در ۱۱ بازی اخیر پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی از سرمربی تیم قدردانی کرده و ابراز امیدواری کردند که اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بتوانند با ادامه این روند و کسب مقام قهرمانی در جام حذفی و به دست آوردن سهمیه آسیایی در لیگ برتر، هواداران میلیونی پرسپولیس را خشنود کنند.

در همین راستا طی تماس تلفنی با یحیی گل محمدی مراتب تقدیر و تشکر اعضای هیات مدیره از کادر فنی و بازیکنان به سرمربی تیم ابلاغ شد و یحیی گل محمدی نیز ضمن قدردانی از حمایت مدیر عامل و اعضای هیات مدیره تاکید کرد که ادامه موفقیت ها در سایه حمایت مدیران باشگاه و هواداران دور از دسترس نخواهد بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه اقدامات انجام شده از سوی مدیر عامل باشگاه دربارهٔ واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس از طریق سازمان خصوصی سازی و فرابورس بود. در همین راستا مقرر شد بنده و آقای سالارکیا معاون حقوقی باشگاه در نشستی ویژه با آقای شمس معاونت سازمان خصوصی سازی این موضوع را پیگیری کرده و گزارشات لازم به مدیر عامل و هیات مدیره اعلام شود. در این باره اعضای هیات مدیره از تلاش‌های مستمر مدیر عامل و معاونین باشگاه دربارهٔ فراهم کردن و مقدمات واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی قدردانی کرده و بر لزوم پیگیری این موضوع تا نهایی و عملیاتی شدن آن تاکید کردند.

منتقمی در پایان گفت: موارد بسیار بسیاری در این نشست دو ساعت و نیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای هیات مدیره دربارهٔ آن به تبادل نظر پرداختند.


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.