حمایت و تبلیغ آثار خواننده مرتد توسط مجریان من وتو

فروردین ۱۴۰۳

حمایت و تبلیغ آثار خواننده مرتد توسط مجریان من وتو+تصاویر شاید اگر کسانی چون شاهین نجفی اقدام به تولید موزیک های ضدفرهنگی و ضددینی نمی کردند ما به عنوان مخاطب هیچگاه پی به حال اشخاصی چون مجریان من وتو و بسیاری دیگر نمی بردیم، حمایت مجریان من وتو از شاهین نجفی و امثالهم در کنار فعالیت های ضدفرهنگی آنان در تلویزیون من وتو حکایت از عناد آنها با دین و فرهنگ ایرانی_اسلامی دارد.

 به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، پس از انتشار یافتن چندین آلبوم توسط خواننده مرتد «شاهین نجفی» بسیاری از عناصر ضدانقلاب که در عرصه سیاسی و فرهنگی (اپوزسیون و رسانه های ماهواره ی فارسی زبان) علیه نظام ج.ا.ا فعالیت می کنند اقدام به حمایت و حتی تبلیغ ساخته های او کردند.

شاهین نجفی خواننده مرتد پس از انتشار یافتن موزیکی به نام [امام] نقی علیه الاسلام  توانست توجه بسیاری از اهالی ضدانقلاب را جلب نماید، کمیسیون حقوق بشر آلمان نیز در بیانیه ای از شاهین نجفی اعلام حمایت نمود.

حمایت های بی بی سی فارسی و شبکه تلویزیونی من وتو از شاهین نجفی تا به آنجا پیشرفت که این دو رسانه وابسته به دولت انگلیس در برنامه هایی جداگانه به حمایت از شاهین نجفی پرداختند. رسانه دورغ پرداز بی بی سی فارسی که گویا پوشش خبری و تبلیغاتی شخصیت‌ های هنجارشکن و دین ستیز را از وظایف ذاتی خود می داند با انجام مصاحبه تلویزیونی فرصت بیشتری برای تبلیغ کارهای او فراهم ساخت!

شبکه تلویزیونی من وتو نیز در برنامه «اتاق خبر» با یک رپرتاژ ویژه به استقبال این خواننده مرتد رفت، مجری شبکه تلویزیونی من و تو دربارهٔ شاهین نجفی گفت: «شاهین نجفی رپر سرشناس ایرانی(!) که ترانه جنجال برانگیز [امام] نقی (ع) را دربارهٔ امام دهم شیعیان خوانده این روزها در گیر و دار مشکلاتی است که به سبب خواندن این آهنگ برای او فراهم شده، من سعی کردم با ایشان تماس بگیرم اما مدیر برنامه های شاهین نجفی گفته است که پلیس آلمان وی را به مکان نامعلومی انتقال داده است!». مجریان شبکه تلویزیونی من وتو [برنامه اتاق خبر] با استناد به اینکه فتوای عالم روحانی «آیت الله العظمی صافی گلپایگانی» دو هفته قبل از انتشار یافتن موزیک [امام] نقی علیه الاسلام بوده است اصرار داشتند که این حکم مربوط به شاهین نجفی نبوده است!

حال پس از گذشت یکسال از انتشار یافتن موزیک های ضدفرهنگی و ضددینی شاهین نجفی مجریان شبکه تلویزیونی «من وتو» و «بی بی سی فارسی» اقدام به تبلیغ ساخته های شاهین نجفی می کنند، در این رابطه «مرجان اشتری» مجری شبکه تلویزیونی من وتو در کامنت خود در فضای مجازی موزیک تازه شاهین نجفی را تبلیغ کرد تا بار دیگر مخاطبان شاهد اوج انحطاط اخلاقی و فکری او و دیگر مجریان این شبکه باشند.

گفتنی است تا پیش از این، شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود، موزیک ویدئوی تازه محسن نامجو را تبلیغ کرد. تبلیغ آهنگ این خواننده هتاک از شبکه من وتو در حالی صورت گرفت که وی در قطعات بسیاری مقدسات دین اسلام را به راحتی مورد توهین و تمسخر قرار می دهد. در این ویدئو یک سرباز با لباس نظامیان روم باستان چادر را از روی سر زنی برمی‌دارد و این زن عریان می‌شود!


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.