حمایت کمیسیون امنیت ملی از تیم مذاکره کننده/ مجلس منتظر عذرخواهی مقامات آمریکایی است

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: در نشست امروز محورهای مذاکرات هسته‌ای ژنو و اظهارات توهین‌آمیز مقامات آمریکایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

“سیدحسین نقوی‌حسینی” در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرتگاران، در تشریح نشست امروز (سه شنبه ۳۰ مهرماه) کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، اظهار داشت:‌ در نشست امروز موضوعات دستگاه دیپلماسی به‌ویژه موضوعات مطرح شده دربارهٔ مذاکرات ژنو مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی در ادامه افزود: همچنین در این نشست مسائل مطرح دربارهٔ مذاکرات هسته‌ای اخیر را بررسی شد، و به بحث دیگری که بیان شد، پروتکل الحاقی از خطوط قرمز مذاکرات بود که تیم مذاکره‌کننده باید به این موضوع توجه جدی داشته باشد.
 
نقوی‌حسینی تصریح کرد: اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اظهارات ضد ایرانی “وندی شرمن” معاون وزارت خارجه آمریکا و عضو ارشد مذاکره‌کننده آمریکایی در گروه ۱+۵ را محکوم کردند و اعلام شد که این اظهارات سبب افزایش بی‌اعتمادی مردم ایران از سیاست‌های آمریکا می‌شود، از این‌رو مجلس منتظر عذرخواهی مقامات آمریکایی است.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، در پایان خاطر نشان کرد: “سیدرضا صالحی‌امیری” وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مهیمان امروز کمیسیون امنیت ملی بود که به سؤالات نمایندگان و اعضای کمیسیون پاسخ داد.

 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.