حمایت ۹میلیاردی معاونت فناوری ریاست جمهوری ازانجمن‌های علمی دانشجویی

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک میلیارد تومان نیز برای حمایت از برگزیدگان مسابقات علمی و فناوری دانشجویی اختصاص داده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران سیدمهدی سیدی معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این معاونت در طول ۳ سال قبل، ۹ میلیارد تومان از انجمن‌های علمی و فناوری دانشجویی حمایت کرده است.

وی افزود: همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک میلیارد تومان نیز برای حمایت از برگزیدگان مسابقات علمی و فناوری دانشجویی اختصاص داد که انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر تقریبا در این خصوص رکوردار می باشند.

وی ادامه داد: در این سه دوره از مسابقات دو جنبه اعتماد iبه نفس و خلاقیت را در نظر داشتیم که این دو موضوع در هر دوره قوی‌تر از دوره پیش iبه میدان آمد.

معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره iبه سه بخش خلاقیت، حمایت و همفکری در تولید محصول تصریح کرد: بخش عمده iبه خلاقیت مربوط است و بخش‌های دیگر iبه حمایت، همکاری و همفکری دانشجویان برای iبه ثمر رساندن یک محصول است./ع۲

 

وی اذعان داشت: حضور دانشجویان در بخش‌های مختلف مقدماتی، متوسط و مدیریتی تجربه‌ای برای آنها خواهد بود، و همچنین در این بخش‌ها یک انتقال تجربه بین پیشکسوتان و جوانان صورت گرفت.

  

سیدی با بیان اینکه ۵۰ درصد از حاضرین در این مراسم باید از صنعتگران باشند، گفت: در بسیاری از نقاط دنیا صنایع، جایزه دهندگان و حمایت کنندگان از دانشگاه‌ها می باشند، زیرا آنها می‌دانند کلید پیشرفت در دست دانشگاه است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.