حملات نیروهای آل خلیفه به زنان باردار بحرینی

۷ شهریور – ۰۴:۵۱:۳۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

زنان باردار نیز از حملات نظامیان رژیم آل خلیفه در بحرین در امان نیستند و یک جنین هشت ماهه در حمله نیروهای امنیتی بحرینی مورد حمایت نیروهای اشغالگر سعودی به شهادت رسید.
به گزارش خبرگزاری ممتاز،   یک جنین هشت ماهه در حمله نیروهای امنیتی حکومت بحرین با نارنجکهای گازی به محله های مسکونی در منطقه عذاری به شهادت رسید.
فادی السید گزارشگر العالم در حالیکه تصاویری از شلیک گسترده نارنجکهای گازی پخش می شد گفت این وضع بحرین است. دود و سرکوب بین بزرگ و کوچک تفاوت قائل نمی شود. نارنجکهای گازی سمی باعث شد یک جنین هشت ماهه در منطقه عذاری سقط شود.
نیروهای امنیتی حتی به کودکان نیز رحم نمی کنند و با نارنجکهای گازی به کودکانی که در حال بازی بودند در منطقه سار یورش بردند که باعث شد شماری از آنان به مصدومیت شدید مبتلا شوند.
سرکوب در منطقه نویدرات خشن تر بود و نیروهای امنیتی تظاهرکنندگان را با گلوله های ساچمه ای به رگبار بستند. تظاهرکنندگان آزادی بازداشت شدگان را خواستار بودند که شماری از معترضان زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم است.
سرکوبها باعث شد ساکنان منطقه درّاز ، سلم آباد و الدیه جاده‌های اصلی را با لاستیکهای به آتش کشیده ببندند.
تظاهرات برای ابراز همبستگی با رهبران بازداشت شده در زندانهای حکومت بحرین به خصوص نبیل رجب رئیس مرکز حقوق بشر در مناطق مختلف ادامه دارد.
ساکنان مناطق کرزکان و نویدرات نیز دیشب با شعار «زنان ما آیه های پایداری هستند» تظاهرات و بازداشت مخالفان را محکوم و درخواست کردند همه بازداشت شدگان در زندانها آزاد شوند.
شعار سرنگون باد حمد از شعارهای تظاهرکنندگان در منطقه سناهیج بود. آنان با زندانیان سیاسی در بازداشت ابراز همبستگی کردند و مجازات مسئولان و در رأس آنان سلمان بن آل خلیفه نخست وزیر بحرین را خواستار شدند که بیش از چهل سال است بر مسند نخست وزیری تکیه زده است.
مردم سنابس نیز تظاهرات کردند و پایان اشغالگری سعودی را خواستار شدند.
ملت خواهان سرنگونی نظام است از شعارهای تظاهرکنندگان در ستره بود.
آنها بر لزوم سرنگونی حکومت آل خلیفه تأکید کردند.
شرکت کنندگان در تظاهرات بر ادامه جنبش مردمی تا تحقق خواسته های بر حق و مشروعشان  تاکید کردند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۸۱۶۵۱۳۷۵۶۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.