حملات هوایی رژیم‌صهیونیستی به جولان نشان از استیصال این رژیم دارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: هدف اصلی حملات صهیونیست‌ها به جولان، تشدید بحران سوریه است تا این کشور را به سمت فراموشی و خاموشی سوق دهند این درحالی است که دولت و مردم سوریه هم قطعا جواب قاطعی به این گونه حملات خواهند داد.

“احمد دستمالچی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه، اظهار داشت: با توجه به شکست گروه‌های تروریستی  تفکیری بعثی در سوریه این گروه‌ها به نمایندگی از رژیم اشغالگر قدس حملات هوایی را در سوریه آغاز کرند تا  مستقیم وارد میدان شده و وضعیت این کشور را همچنان بحرانی جلوه دهند.  

وی ادامه داد: هدف اصلی حملات این گروه و صهیونیست‌ها  تشدید بحران سوریه است تا این کشور را به سمت فراموشی و خاموشی سوق دهند این درحالی است که دولت و مردم سوریه قطعا جواب قاطعی به این گونه حملات خواهند داد و باید توجه داشت این حملات مستاصل بودن این رژیم را نشان می‌دهد. 

این کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به حضور زرقاوی در عراق برای مقابله با گروه تروریستی تکفیری بعثی اظهار داشت: با توجه به نظر صریح مقام معظم رهبری و سایر مراجع تقلید هرگونه حرکتی که باعث تفرقه بین جامعه شیعه و سنی شود حرام و هیچ گونه ارزشی ندارد.

دستمالچی در پایان خاطر نشان کرد: نباید دشمنی اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فراموش کنیم و با تأکید مقام معظم رهبری این افراد بازیچه و آلت دست استعمار هستند نه اینکه هدف اصلی باشند و هرگونه تحریک قومی طایفه‌ای مذهبی در این شرایط حرام است چرا که برادران اهل سنت برادران دین هستند و در کنار ما و هم موضع ما هستند و گروه ترویستی تکفیری بعثی داعش عناصر وابسته به خارج هستند بنابراین حرکت “زرقاوی شیعه” تفرقه افکنی است.
  
انتهای پیام/   


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.